GVH has renewed its information on the influencer marketing
The Economic Competition Authority (GVH) has updated its information on influencer marketing in order to help market players with up-to-date practical advice in developing their law-abiding behavior, while also underlining the responsibility of advertising agencies. Proper application of the guide with specific examples can contribute to ensuring that consumers can always clearly recognize when they see advertising content.
GVH
Related news
GVH: Douglas perfumery may have misled consumers
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >You can save a lot with Árfigyelő in the last days before Christmas
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Importers’ pricing practices in the focus of the GVH
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Christmas shock in commerce: for the first time, we can pay with bank cards in fewer places
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hungarian Confectionery Manufacturers Association: trends in 2025 and prospects for 2026
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Most grocery chains will be open until noon on December 24th
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
