GVH has renewed its information on the influencer marketing
The Economic Competition Authority (GVH) has updated its information on influencer marketing in order to help market players with up-to-date practical advice in developing their law-abiding behavior, while also underlining the responsibility of advertising agencies. Proper application of the guide with specific examples can contribute to ensuring that consumers can always clearly recognize when they see advertising content.
GVH
Related news
Expensive start to school: GVH investigates suspected cartel
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >GVH: at least 70 out of every 100 forints spent goes to multinationals
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >PFR Influencer & Talent – Another influencer agency among ÖRT members
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Dr Zoltán Pogátsa on the Hungarian economy: neither the golden age, nor an apocalypse
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Eurozone GDP grew by 0.1 percent in the second quarter compared to the previous quarter
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >KSH: industrial production decreased by 1.0 percent compared to the same period of the previous year, expanded by 2.0 percent compared to the previous month
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >