The consumer protection authority will launch a series of events to develop environmental awareness
The National Consumer Protection Authority (NFH) to launch a nationwide series of events to develop environmentally conscious customers approach – NFH’s Director General said at a press conference in Budapest on Tuesday.
Szente István emphasized that the series of events with a total budget of more than 409 million HUF will be implemented within the Environment and Energy Operational Programme (KEOP), and with the about 341 million HUF support of the European Union and the European Regional Development Fund. (MTI)
Related news
The Open Days Porta event series will begin next Saturday
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Small producers welcome customers with open doors
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >CLM Bitai & Partners: The FMCG law firm
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Coffee prices are falling, can it be cheaper here too?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >MMSZ Green Club meeting at Danone: sustainable operations in practice
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Faster, greener, smarter – today’s minimum requirements in FMCG transport
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >