Heineken joins global initiative for promoting responsible alcohol sales
Heineken joined a new coalition to develop and enhance safeguards to prevent the online sales and delivery of alcoholic drinks to minors and support moderate drinking among adults. The company has signed the International Alliance for Responsible Drinking (IARD): this partnership unites the global CEOs of 12 leading beer, wine and spirits companies, online retailers, and e-commerce and delivery platforms.
Related news
Heineken launches WhatsApp technology that swaps voice notes for beers in pubs
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Amazon tests delivery in half hour or less
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The big winners of Hungarian e-commerce are the customers: GLS and DPD have signed a strategic partnership for even more flexible package collection
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Superbrands celebrated again in 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >László Pekó: “Coop isn’t just a network, it is a way of life – and has been for 30 years”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) Karácsonyi tv-reklámok 2025 – indul a közönségdíj szavazás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
