Heineken joins global initiative for promoting responsible alcohol sales
Heineken joined a new coalition to develop and enhance safeguards to prevent the online sales and delivery of alcoholic drinks to minors and support moderate drinking among adults. The company has signed the International Alliance for Responsible Drinking (IARD): this partnership unites the global CEOs of 12 leading beer, wine and spirits companies, online retailers, and e-commerce and delivery platforms.
Related news
Last year, Black Friday brought more than 43 billion forints in turnover to Hungarian e-commerce in a single night.
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Carlsberg’s Rice-Sized Beer Bottle Packs A Responsible Punch
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The European Consumer Centres Network has been providing meaningful assistance for 20 years
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
A robot vacuum cleaner at home, and the latest top iPhone in Poland, lead the Black Friday top list
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >NGM: safe and conscious shopping during Black Friday, this is what shoppers should pay attention to
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Black Week at Rossmann: 15% discount for Rossmann+ members
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

