Facebook users selected the new Fanta flavour
No less than 32,000 Facebook users voted to decide which is going to be the new Fanta flavour: from the middle of March new, sugar-free Fanta Strawberry Kiwi Zero is available all over Hungary. Two thirds of voters wanted this combination instead of pineapple and passion fruit. From 2 April a campaign promotes the new product, with a television commercial and strong digital and social media presence; influencers and vloggers are also involved. //
Related news
Coca-Cola HBC expands in Africa with bottling M&A
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Italian cuisine 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Student design competition with sports and botany themes
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The customer of the future in 2025: price and convenience above all else
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >E-commerce balance in the red
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Professional awards at SPAR Hungary: sustainability, commercial and communication awards
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
