A Facebookon választották ki a Fanta új ízét

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2018. 04. 13. 17:25

Rajongói kezébe adta a márka jövőjét a Fanta: 32 ezer Facebook-­felhasználó választotta ki az üdítőital új ízváltozatát. Március közepétől országszerte kapható az új, cukormentes Fanta Eper-Kivi Zero.

Magyarországon első alkalommal a fogyasztók dönthettek a Fanta üdítőital-márka következő ízváltozatáról: novemberben a Facebook-rajongók választhattak, hogy idén tavasszal az ananász-maracuja vagy a cukormentes eper-kivi kerüljön a boltok polcaira. Végül a szavazatok kétharmada az utóbbi ízváltozatra esett. A Coca-Cola világszerte, így Magyarországon is elkötelezett amellett, hogy hozzásegítse fogyasztóit cukorbevitelük csökkentéséhez. Ehhez illeszkedik a Fanta Eper-Kivi Zero is, mely nem tartalmaz cukrot.

Az új Fanta Eper-Kivi Zero ízváltozat bevezető kampánya április 2-án indult, a televíziós reklámfilm mellett erős digitális és közösségimédia-támogatással, illetve Puskás Peti és a fiatalok körében népszerű további influencerek és vloggerek bevonásával. //

 

Címkék: ,

Kapcsolódó cikkeink