Facebook marketing is trendy
Website, company Facebook page and e-mail – these were small businesses’ favourite marketing tools in 2015, according to Marketing Commandó’s survey, conducted with the participation of its Facebook followers and the readers of their newsletter. 85 percent of small businesses use a website, 80 percent has a Facebook page and 72 percent do marketing via e-mail. Google Adwords finished only 8th in the ranking with 45 percent.
Related news
Hungarian expert named Data-Driven Marketing Leader of the Year in Europe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Signature 40 – the region’s new common language: An interview with founders Márton Nagy and Ádám Vaszary on the new dimension of the Signature Platform in 2026
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >ChatGPT is the new uncle
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Vegan scrambled eggs at 30,000 feet
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The taste of luxury
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Record-breaking Black Friday in online orders
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >


