Electricity saving efforts by Delhaize Serbia
Delhaize Serbia has announced measures to save electricity and raise awareness about responsible consumption, in response to the growing energy crisis. The retailer will turn off all illuminated advertising in stores, indoor advertising lighting and beverage refrigerators. Delhaize Serbia will also optimise the temperature in all of its stores. This has already been done in 170 stores and 80 more will follow until the end of the year.
Related news
A new tender will help food processing: a twenty billion forint budget will be opened in the fall
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >K&H: the commercial real estate industry in a pioneering role
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >LG presents its new sustainable energy management solution at IFA
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
EU tax on ultra-processed foods and alcoholic beverages could come – EU’s first cardiovascular action plan is being prepared
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >We spend record amounts during Black Friday sales, wage transparency is more than compliance
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hungarian food exports open up to the Baltics
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

