A Delhaize Szerbia is törekszik a villamosenergia-megtakarításra
Az egyre növekvő energiaválságra válaszul intézkedéseket jelentett be a Delhaize Szerbia az energiatakarékosság és a felelős fogyasztás tudatosítása érdekében. A kereskedelmi lánc lekapcsolja az üzletekben található összes világító reklámot, a beltéri reklámvilágítást és az italhűtőket, valamint optimalizálja a hőmérsékletet minden üzletében. A beszállítói italhűtők szintén kikapcsolásra kerülnek éjszakára, az üzletek zárva tartási idejére. A cég emellett központi hűtésmonitorozási és -irányítási rendszer vezet be.
A vállalat közlése szerint e lépéseket már 170 üzlet megtette, és az év végéig további 80 üzlet csatlakozik ezekhez.
Azt is tervezi a Delhaize Szerbia, hogy 2024-ig teljesen átáll a LED-es világításra, amivel évente 700 MWh-val csökkenti az áramfogyasztást. Az ezt következő 8 év alatt teljesen kiiktatja a freonalapú hűtőrendszereket, és CO2-s hűtőrendszerre áll át, amivel 40%-kal csökkenti majd az energiafogyasztást.
Kapcsolódó cikkeink
Epson: nincs többé lézernyomtató!
A cég 2026-ra teljesen leáll a lézernyomtatók globális értékesítésével és…
Tovább olvasom >Elindult a P&G környezeti nevelési programja
A környezettudatos életmódra, valamint a felelős fogyasztásra való nevelés és…
Tovább olvasom >Kutatás készült az elektronikai eszközök energiatakarékosságának fontosságáról
A vásárlók fontosnak tartják, hogy az eszközeik energiatakarékosak legyenek, azonban…
Tovább olvasom >További cikkeink
Intrum: A mély válságot elkerüljük, de elhúzódó recesszió és hitelválság jöhet
Várhatóan 2023-ban sem javul jelentősen a magyar háztartások pénzügyi helyzete…
Tovább olvasom >Magyar Bankholding: Idén megindulhat a gazdasági teljesítmény növekedése
2023 végére egy számjegyű lehet az infláció, az éves átlag…
Tovább olvasom >Mindenkinek fix alapbéremelést és jelentős juttatásnövelést ad az Auchan
Januártól minden munkatársának alapbérét bruttó 32 000 forinttal emeli az Auchan.…
Tovább olvasom >