L’Oréal Sharing beauty with all
🎧 Hallgasd a cikket:
As part of L’Oréal’s sustainability programme, Sharing Beauty With All, launched in 2013, the Group set itself a series of tangible commitments towards 2020. They address all its impacts and engage its whole value chain – from product design to distribution, including the production process and the sourcing of raw materials.
Related news
Stable harvest, depressed prices – the Hungarian onion market shows a mixed picture this year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The Indian tea industry is in a hot situation: climate change and cost pressures are hitting the market
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >NAK-FruitVeB: demand for table grapes is growing
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
More related news >
Related news
Nestlé and Tesco again support the work of the Food Bank
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >There was also great interest in the Marketing Summit at an international level – Rossmann participated in the event as the main sponsor
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Better in moderation – conscious alcohol consumption is especially important in the summer
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >