A CDP Brüsszelben harmadszor ismerte el a L’Oréalt
A L’Oréal ismét elismerésben részesült a klímaváltozás elleni küzdelem, a vízbiztonság és az erdők védelme érdekében folytatott kiemelkedő tevékenységéért Brüsszelben. A vállalatot harmadik egymást követő évben ismerte el a CDP „AAA” értékeléssel.
A Sharing Beauty With All programban fogalmazta meg fenntarthatósági céljait a L’Oréal. A program összefoglalja azokat a törekvéseket, amelyek pozitív hatást gyakorolnak a társadalomra és a környezetre egyaránt. Ezen célok és elért eredmények elismerése a CDP „AAA” értékelése is.
2018-ban kiemelkedő eredményeket ért el a vállalat. 77%-kal csökkentette gyárai és elosztóközpontjai gázkibocsátását 2005 és 2018 között és 31 ipari telephelyét karbonsemlegessé tette. A gyárak vízfogyasztását tizenhárom év alatt 48%-kal tudta csökkenteni. Mostanra a vállalat már 3 „száraz gyárral” is büszkélkedhet.
A CDP-díjat Brüsszelben Barbara Lavernos, a L’Oréal technológiai és logisztikai igazgatója vette át, aki elmondta: „Nagyon büszkék vagyunk a L’Oréalnál, hogy immáron a harmadik évben is „AAA” értékelést kaptunk. Ez az elismerés 25 év előremutató fenntarthatósági törekvéseinek eredménye. Magas szintű kiválóságukkal és pontosságukkal az olyan szervezetek, mint a CDP, kihívások elé állítanak minket és arra ösztönöznek, hogy felgyorsítsuk kötelezettségvállalásainkat a gázkibocsátás, a vízfogyasztás és a hulladéktermelés csökkentése érdekében.”
A Sharing Beauty With All program négy területet foglal magába:
• Fenntartható innováció a termékek környezeti profiljának javításáért
• Fenntartható gyártás a környezeti lábnyom csökkentéséért az üzemekben és elosztóközpontokban
• Fenntartható életmód, lehetővé téve a fogyasztók számára, hogy fenntartható fogyasztói döntéseket hozhassanak
• Fenntartható fejlődés megosztása a munkavállalókkal, a beszállítókkal és a közösségekkel.
Kapcsolódó cikkeink
Sminkek és illatok – Újdonságok a szépségiparban
Az utóbbi években a dekorkozmetika piacán tapasztalható dinamizmus és folyamatos…
Tovább olvasom >Közösen fejleszt személyre szabott szépségápolási megoldásokat a Rakuten és a L’Oréal Japan
A partnerség a minél személyre szabottabb szépségápolási megoldások érdekében a…
Tovább olvasom >A klímaváltozás elleni küzdelem nem mehet a gazdák kárára
Hazánk elkötelezett a klímaváltozás elleni küzdelemben, ugyanakkor a gazdák versenyképességét…
Tovább olvasom >További cikkeink
Többféle ízesítésű MadeGood Bio Granola müzliszeletet hívott vissza a forgalomból a Müller Drogéria Magyarország
Fémreszelék előfordulása miatt többféle ízesítésű MadeGood Bio Granola müzliszeletet hívott…
Tovább olvasom >A retro játék feltámadását ünnepli a világ, itt az ideje egy kicsit közelebbről is megismerkedni vele
A részben egy 80-as évekbeli játékteremben játszódó Stranger Things című…
Tovább olvasom >Magyar libatollal tör be a globális piacra a GUVET high fashion ruházati márka
Stratégiai megállapodást jelentett be december 3-án Budapesten az FBZ Hungária,…
Tovább olvasom >