A CDP Brüsszelben harmadszor ismerte el a L’Oréalt
A L’Oréal ismét elismerésben részesült a klímaváltozás elleni küzdelem, a vízbiztonság és az erdők védelme érdekében folytatott kiemelkedő tevékenységéért Brüsszelben. A vállalatot harmadik egymást követő évben ismerte el a CDP „AAA” értékeléssel.
A Sharing Beauty With All programban fogalmazta meg fenntarthatósági céljait a L’Oréal. A program összefoglalja azokat a törekvéseket, amelyek pozitív hatást gyakorolnak a társadalomra és a környezetre egyaránt. Ezen célok és elért eredmények elismerése a CDP „AAA” értékelése is.
2018-ban kiemelkedő eredményeket ért el a vállalat. 77%-kal csökkentette gyárai és elosztóközpontjai gázkibocsátását 2005 és 2018 között és 31 ipari telephelyét karbonsemlegessé tette. A gyárak vízfogyasztását tizenhárom év alatt 48%-kal tudta csökkenteni. Mostanra a vállalat már 3 „száraz gyárral” is büszkélkedhet.
A CDP-díjat Brüsszelben Barbara Lavernos, a L’Oréal technológiai és logisztikai igazgatója vette át, aki elmondta: „Nagyon büszkék vagyunk a L’Oréalnál, hogy immáron a harmadik évben is „AAA” értékelést kaptunk. Ez az elismerés 25 év előremutató fenntarthatósági törekvéseinek eredménye. Magas szintű kiválóságukkal és pontosságukkal az olyan szervezetek, mint a CDP, kihívások elé állítanak minket és arra ösztönöznek, hogy felgyorsítsuk kötelezettségvállalásainkat a gázkibocsátás, a vízfogyasztás és a hulladéktermelés csökkentése érdekében.”
A Sharing Beauty With All program négy területet foglal magába:
• Fenntartható innováció a termékek környezeti profiljának javításáért
• Fenntartható gyártás a környezeti lábnyom csökkentéséért az üzemekben és elosztóközpontokban
• Fenntartható életmód, lehetővé téve a fogyasztók számára, hogy fenntartható fogyasztói döntéseket hozhassanak
• Fenntartható fejlődés megosztása a munkavállalókkal, a beszállítókkal és a közösségekkel.
Kapcsolódó cikkeink
A Consumer Goods Forum dublini globális csúcstalálkozója a rugalmasságról és az újragondolásról szólt
A június 20-23. között Dublinban megrendezett világgazdasági fórumon a különböző,…
Tovább olvasom >Egyre több magyar gazda hagyhat fel a kajszi- és őszibaracktermesztéssel
A kajszibarack és az őszibarack lehet a klímaváltozás következő nagy…
Tovább olvasom >Északkelet-Európa válhat a kontinens éléskamrájává egy kutatás szerint
Északkelet-Európa válhat a kontinens éléskamrájává, a térségben ugyanis kevésbé viseli…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új marketingvezető az Intersnack Magyarországnál
Sófalvi Adrien látja el a marketingvezető feladatait a Chio és…
Tovább olvasom >K&H: látványos határátlépés zajlik a magyar boltokban: túl a százezren
Átléptek egy határt a K&H-sok: májusban már 100 ezer felett…
Tovább olvasom >Új vezető a Nestlé Hungária szerencsi és diósgyőri üzemeinek élén
Hélène Kovalevsky közel hat éves vezetése után Lidia Wrońska veszi…
Tovább olvasom >