Carrefour uses blockchain technology to track the path of milk
French retail giant Carrefour is using blockchain technology to let consumers trace information about the source of its milk products. Starting this month, the company will start selling Carrefour Quality Line micro-filtered full-fat milk featuring QR codes on the packaging. Consumers will be able to scan the code with smartphones and access an interface which will give them a lot of information.
Related news
NGM: another step to strengthen the Hungarian dairy sector
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Project managers play a strategic role: this year’s winner of the Project Manager of the Year Award announced
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Saadé Family Becomes Carrefour’s Second-Largest Shareholder
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Premium drink, premium literature
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Responsible Gastro Hero Foundation: a sourdough and kombucha sharing campaign
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Style, language and tools
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

