Carrefour uses blockchain technology to track the path of milk
French retail giant Carrefour is using blockchain technology to let consumers trace information about the source of its milk products. Starting this month, the company will start selling Carrefour Quality Line micro-filtered full-fat milk featuring QR codes on the packaging. Consumers will be able to scan the code with smartphones and access an interface which will give them a lot of information.
Related news
Grupo Carrefour Brasil Introduces Sustainable And Traceable Beef
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Carrefour prepares sale of Romanian branch
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Frightfully delicious flavours from Mizo!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
New sustainability framework helps food supply chains
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >More than 10 tons of pet food collected thanks to Lidl
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The Rural Entrepreneur of the Year awards were presented
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
