Carlsberg targets the point of purchase
Priyadarshini Sharma, Carlsberg’s international director of premium brands talked to Marketing magazine about the importance of the point of purchase. In his view most campaigns fail when it comes to in-store implementation. Carlsberg starts planning promotions with the messages communicated in-store and building on these they have the so-called ‘consumer creatives’ created – turning the whole process around.
Related news
Carlsberg’s Rice-Sized Beer Bottle Packs A Responsible Punch
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Sustainability has also reached the beer industry
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Heineken lays out plan to grow beer sales, cut costs
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Premium drink, premium literature
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Responsible Gastro Hero Foundation: a sourdough and kombucha sharing campaign
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Style, language and tools
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

