Carlsberg targets the point of purchase
Priyadarshini Sharma, Carlsberg’s international director of premium brands talked to Marketing magazine about the importance of the point of purchase. In his view most campaigns fail when it comes to in-store implementation. Carlsberg starts planning promotions with the messages communicated in-store and building on these they have the so-called ‘consumer creatives’ created – turning the whole process around.
Related news
Carlsberg Hong Kong expands no and low alcohol portfolio
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Carlsberg’s Rice-Sized Beer Bottle Packs A Responsible Punch
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Sustainability has also reached the beer industry
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The New Year’s Eve fireworks fair is back: temporary sales will start in department store parking lots at the end of December
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The first Eastern European non-alcoholic beer turns 50
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Sausage: pork prices are already going down, but they won’t be cheaper in stores – a significant correction may come in the spring at the earliest
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
