Carlsberg targets the point of purchase
Priyadarshini Sharma, Carlsberg’s international director of premium brands talked to Marketing magazine about the importance of the point of purchase. In his view most campaigns fail when it comes to in-store implementation. Carlsberg starts planning promotions with the messages communicated in-store and building on these they have the so-called ‘consumer creatives’ created – turning the whole process around.
Related news
Carlsberg to invest in UK soft-drinks production
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Sustainability has also reached the beer industry
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Carlsberg Boosts Digital Transformation With Its First IT Global Capability Centre
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The 2025 Sustainable Future Awards were presented: the most outstanding sustainable companies and leaders of the year were recognized
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The 2025 Sustainable Future Awards have been presented
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >How do we get started if we are not yet present in online commerce?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
