A Carlsberg a vásárlás helyére céloz
Priyadarshini Sharma, a Carlsberg prémiummárkáiért felelős marketingvezető a Marketing magazin hasábjain fejtette ki álláspontját a vásárlási döntés meghozatalához vezető út, ezen belül is az eladáshely fontosságáról. Szerinte a legtöbb kampány az in-store megvalósításon bukik el. Hiába gyártanak ötletes tévészpotot, vagy terveznek jól megosztható online tartalmakat, ha a vásárlás helyén egy sötét, eldugott zugba kerül a termék vagy a promóció. Ezért kezdik ők a tervezést az eladáshelyi kommunikáció és megjelenés fő üzeneteivel, majd erre építkezve alkotják meg a fogyasztói kreatívokat, fejre állítva az eddig berögződött metódust.
Kapcsolódó cikkeink
Szeretik a britek az alacsony alkoholtartalmú sört
Friss adatok szerint az Egyesült Királyság lett az egyik leggyorsabban…
Tovább olvasom >Kazahsztánban épít új gyárat a Carlsberg
Új gyárat épít Kazahsztánban a Carlsberg, miután együttműködési megállapodást kötött…
Tovább olvasom >A Carlsberg féléves bevétele 2,6 százalékkal nőtt
A Carlsberg dán sörgyár bevétele és működési eredménye is nőtt…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egyre korábban indul a karácsonyi szezon: az ár-érték arány a kulcs
Az idei évben a magyarok 40 százaléka hozta előre a…
Tovább olvasom >Prémium legyen, de fenntartható is – a legifjabb generáció elvárásai
A kiskereskedelmi szereplők kénytelenek lesznek egyre nagyobb figyelmet fordítani fenntarthatósági…
Tovább olvasom >Fél év alatt 100 millió forint felajánlást tettek karitatív célokra a fogyasztók a kötelező visszaváltási rendszer révén
A hat hónapja kezdődött és a mindennapok szerves részévé vált…
Tovább olvasom >