9 tips for more attractive stores
Ron Lutz, executive vice president of retail experience company Miller Zell collected those methods in an article for Retail Customer Experience that can make stores more spectacular for shoppers. His nine tips included so-called hybrid spaces (e.g. Toyota exhibited vehicles in a café), placing special installations in shop windows instead of products, products forming part of sales area design, minimalist store design puts products in the limelight, the key role of lighting and using digital innovations in-store. //
Related news
Belgian strawberries get cardboard packaging in Delhaize stores
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >SZ. Variant plans to expand based on the export market
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Gradual transition: new EU regulation transforms the packaging market
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Pensioner vouchers: each chain entices customers differently
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Extraordinary rush at Aldi: customers took home 290,000 clothes on the first day
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >A national consumer protection audit has been launched on redemption fees
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >