9 tipp a vonzó megjelenésre
Az üzletberendezés és dizájn az élményszerzés egyik alapvető területe. A Miller Zell, retail fejlesztésekkel foglalkozó cég ügyvezető alelnöke, Ron Lutz, a Retail Customer Experience-en megjelent cikkében összegyűjtötte azokat a módszereket, melyek segítségével különleges, figyelemfelkeltő eladótér alakítható ki.
Élményt adó szolgáltatások és az értékesített termékek vegyes elhelyezésével alakítsunk ki ún. hibrid tereket, ahogy azt a Toyota is tette. Az autókat kávézói környezetbe helyezve lazább, elvárások nélküli lehetőséget teremtett a járművek megtekintésére.
A termékek helyett különleges installációkat, szokatlan alapanyagokból készített dekorációt helyezzünk a kirakatba.
A termékek a polcokon kívül, a legkülönbözőbb módokon, jelenjenek meg az üzlettér dizájnjában is.
A kizárólag online csatornában való értékesítés mellett érdemes offline üzletet is nyitni, hogy a fogyasztók közvetlen kapcsolatba kerülhessenek a termékekkel.
A minimalista stílusú boltdizájn nagyobb fókuszt ad termékeinknek, és „több levegőt hagy” vásárlóinknak.
A dekoráció és a dizájn jelenítse meg a márka történetét, meséljen rólunk és termékeinkről.
A világítás az egyik kulcstényező. Bízzuk szakemberekre a kialakítását. A megfelelő világítás meghatározza a bolt hangulatát, és kiemeli a termékeket.
Használjunk egyedi, az üzlettel és termékeinkkel összhangban lévő csomagolást.
Használjunk digitális innovációkat az üzlettérben. Egy virtuálisvalóság-fejlesztés nagyobb eséllyel hívja be az üzletbe a Z-generációt is. //
Kapcsolódó cikkeink
Tovább csökkenti csomagolóanyag-felhasználását a Pick Szeged Zrt.
Újabb 14 százalékkal csökkenti a csomagoláshoz felhasznált műanyag mennyiségét a…
Tovább olvasom >Már lehet jelentkezni a CSAOSZ 2023. tavaszi, jogszabályközpontú konferenciájára
2018 óta folyamatosan jelennek meg a csomagolószereket érintő, illetve a…
Tovább olvasom >Magyar dobozokban kapják a habpatront az amerikai bevásárlóközpontok
Sokan nem is sejtik, hogy a Debrecenből indult, de Budapesten…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kormányszóvivő: nincs kibúvó az élelmiszer-árstopszabályok alól
There is no escape from the price cap rules, the…
Tovább olvasom >Publicus: ezt gondolják a magyar vásárlók az árstopról valójában
A Publicus Intézet készített friss felmérést a lakosság körében, amiből…
Tovább olvasom >Szállodaszövetség: kiemelkedő volt a decemberi forgalom a szállodákban
A magyarországi szálláshelyek teljesítménye decemberben is a várakozáson felül, kiemelkedően…
Tovább olvasom >