35,000 festivalgoers chose the Lidl Fesztmarket
At this year’s EFOTT and Campus festivals, nearly thirty-five thousand festivalgoers chose the Lidl Fesztmarket, where the store chain offered its customers alternative products during the festival as part of its strategy to reduce plastic waste.
Four years ago, Lidl Magyarország made its debut at EFOTT, one of the largest domestic festivals, with its Fesztmarket store designed specifically for festivals, where in addition to food, fresh vegetables, baked goods and ready meals, Lidl offered products related to the festival.
Related news
Lidl Slovakia – Supermarketization 2.0
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl permanently reduces the prices of some chocolates
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >A new era begins in Salgótarján: the city’s first STOP SHOP shopping park is being built
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The success of Hungarian products in PENNY remains unbroken
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >ALDI entertains you with a scary short film this Halloween
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >At Rossmann, the holiday is all about family – stores will be closed on December 24th
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
