35,000 festivalgoers chose the Lidl Fesztmarket
At this year’s EFOTT and Campus festivals, nearly thirty-five thousand festivalgoers chose the Lidl Fesztmarket, where the store chain offered its customers alternative products during the festival as part of its strategy to reduce plastic waste.
Four years ago, Lidl Magyarország made its debut at EFOTT, one of the largest domestic festivals, with its Fesztmarket store designed specifically for festivals, where in addition to food, fresh vegetables, baked goods and ready meals, Lidl offered products related to the festival.
Related news
Lidl customers helped with 158 tons of food at the Food Bank’s Christmas sale
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl cookbook published
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Gold medal and Champion award winning wines on the shelves of Lidl stores
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
PENNY ranks first among TOP Employers
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Coop Economic Group celebrated its 30th anniversary
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >This is how Coca-Cola and Budapest Bike Maffia support communities during the brand’s Christmas campaign
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

