Nestle’s sales were over 21 billion francs
The sales of the Swiss food company Nestlé grew by 0.4 percent year-on-year, to 21.07 billion francs in the first quarter of March.
In the first month of this year, the organic growth was 2.3 percent, compared with the 3.9 percent in the same period of last year.
The volume of sales grew by 1.3 percent in the first quarter, while between January and March last year increased by 3 percent.
The Swiss company has more than 2000 brands, including Maggi, KitKat, Nescafe, Friskies and Purina. (MTI)
Related news
A star is born – say hello to dirty soda!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Ágnes Topor: “Many are unaware of the sales-boosting effect of vouchers”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Nestlé and Tesco again support the work of the Food Bank
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The acquisition of Eisberg’s Polish factory has also been completed.
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Tesco tests Premier – the British chain has brought a new brand to Hungary
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Play goes bankrupt: another Icelandic timber company fails
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >