Nestle’s sales were over 21 billion francs
The sales of the Swiss food company Nestlé grew by 0.4 percent year-on-year, to 21.07 billion francs in the first quarter of March.
In the first month of this year, the organic growth was 2.3 percent, compared with the 3.9 percent in the same period of last year.
The volume of sales grew by 1.3 percent in the first quarter, while between January and March last year increased by 3 percent.
The Swiss company has more than 2000 brands, including Maggi, KitKat, Nescafe, Friskies and Purina. (MTI)
Related news
The food industry is a natural ally of Hungarian agriculture
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >István Nagy: well-trained professionals are needed to operate innovative agriculture and the food industry
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Nestlé to cut 16,000 jobs despite sales growth
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Pink trucks and contemporary artists and influencers set hope in motion
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Waberer’s signs strategic agreement with Kazakh KTZ Express
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >GLS has put its 2,500th parcel locker into operation in Kisköre
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
