Nestle’s sales were over 21 billion francs
The sales of the Swiss food company Nestlé grew by 0.4 percent year-on-year, to 21.07 billion francs in the first quarter of March.
In the first month of this year, the organic growth was 2.3 percent, compared with the 3.9 percent in the same period of last year.
The volume of sales grew by 1.3 percent in the first quarter, while between January and March last year increased by 3 percent.
The Swiss company has more than 2000 brands, including Maggi, KitKat, Nescafe, Friskies and Purina. (MTI)
Related news
New technology could revolutionize cocoa production
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >KitKat Celebrates 90th Anniversary This Year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Five microtrends rewriting green claim strategies
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Lidl Hungary’s food rescue program helped 700 people in need
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Wolt Market is moving to a new location in Debrecen – the range may almost double
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Complex charging solutions for business fleets in cooperation with Mercedes-Benz and E.ON Hungária
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >