Nestle’s sales were over 21 billion francs
The sales of the Swiss food company Nestlé grew by 0.4 percent year-on-year, to 21.07 billion francs in the first quarter of March.
In the first month of this year, the organic growth was 2.3 percent, compared with the 3.9 percent in the same period of last year.
The volume of sales grew by 1.3 percent in the first quarter, while between January and March last year increased by 3 percent.
The Swiss company has more than 2000 brands, including Maggi, KitKat, Nescafe, Friskies and Purina. (MTI)
Related news
A record amount of donations was collected in the Food Bank’s charity campaign.
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >KSH: Food industry sales prices increased by 5.4 percent
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The Hungarian food industry can take a new direction with automation and energy efficiency
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Retail sales in a trap of uncertainty
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Giving Friday: charity instead of promotions, dm donates 42 million forints
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >New PENNY store opens in Tab
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
