2022 will also be the year of e-commerce: eight trends that Hungarian companies can share with
Azt régóta tudjuk, hogy sikeres vállalkozás ma már nem létezhet hatékony online jelenlét nélkül, de a világjárvány hazánkban is példátlan e-commerce robbanást hozott magával: 2021 első félévében 30%-os bővülés mellett bruttó 494 milliárd forintos belföldi forgalmat bonyolított a magyar online kiskereskedelmi piac. A képlet tehát egyszerű, de korántsem olyan könnyű kitalálni, mire harapnak a vásárlók az egymással versengő webáruházak zajában.
Related news
6 in 10 Gen Zs prioritise user experience and trustworthy reviews
Over 75% rely on reviews and customer service when shopping,…
Read more >There are serious sustainability issues with packaging in e-commerce
With the rise of online shopping, the optimization of packaging…
Read more >Industry trends are driving the corrugated board segment
IMARC Group, one of the world’s leading strategic consulting and…
Read more >Related news
OECD: Food price inflation fell sharply in most countries
The Paris-based Organization for Economic Cooperation and Development, the OECD,…
Read more >MBH Bank: Growth may accelerate in the second half of the year, next year GDP may increase by 3.7 percent
The outlook for the Hungarian economy is stable, so thanks…
Read more >