2022 will also be the year of e-commerce: eight trends that Hungarian companies can share with
Azt régóta tudjuk, hogy sikeres vállalkozás ma már nem létezhet hatékony online jelenlét nélkül, de a világjárvány hazánkban is példátlan e-commerce robbanást hozott magával: 2021 első félévében 30%-os bővülés mellett bruttó 494 milliárd forintos belföldi forgalmat bonyolított a magyar online kiskereskedelmi piac. A képlet tehát egyszerű, de korántsem olyan könnyű kitalálni, mire harapnak a vásárlók az egymással versengő webáruházak zajában.
Related news
Deliveroo to be acquired by DoorDash in £2.9bn deal
Deliveroo is to be acquired by US rival DoorDash in…
Read more >Allegro realises EUR 2.6bn sales in 2024
Sales by Polish online marketplace Allegro grew by 7% to…
Read more >Dark patterns are spreading in e-commerce – and official action against them is also more frequent
Urging, pressuring, hiding costs or “trickling” them – dark patterns…
Read more >Related news
I love trade marketing – this year too
Trade Marketing Club’s (TMK) traditional online conference, I Love Trade…
Read more >Make quality visible! Choose the Excellent Product trademark!
For nearly 20 years Hungarian Product Nonprofit Kft. has been…
Read more >German trade associations call for more flexible opening hours
The chambers of industry and commerce and local governments in…
Read more >