2022 will also be the year of e-commerce: eight trends that Hungarian companies can share with
Azt régóta tudjuk, hogy sikeres vállalkozás ma már nem létezhet hatékony online jelenlét nélkül, de a világjárvány hazánkban is példátlan e-commerce robbanást hozott magával: 2021 első félévében 30%-os bővülés mellett bruttó 494 milliárd forintos belföldi forgalmat bonyolított a magyar online kiskereskedelmi piac. A képlet tehát egyszerű, de korántsem olyan könnyű kitalálni, mire harapnak a vásárlók az egymással versengő webáruházak zajában.
Related news
Fruit juice market under pressure
Life in the fruit juice category is made more difficult…
Read more >TikTok Shop welcomes merchants in Germany, France, and Italy
TikTok is boosting its European ecommerce operations. From now on,…
Read more >(HU) A retail média felrobbanthatja a hirdetői piacot
Sorry, this entry is only available in HU.
Read more >Related news
Margin is very much not profit
The government announced that it would introduce a margin cap…
Read more >Margin freeze in Hungary: Who is affected and is government intervention really justified?
The Hungarian government will introduce a margin restriction on certain…
Read more >China’s retail sales skyrocket in the first two months of the year
China’s industrial output grew 5.9 percent year-on-year in the first…
Read more >