2022 will also be the year of e-commerce: eight trends that Hungarian companies can share with
Azt régóta tudjuk, hogy sikeres vállalkozás ma már nem létezhet hatékony online jelenlét nélkül, de a világjárvány hazánkban is példátlan e-commerce robbanást hozott magával: 2021 első félévében 30%-os bővülés mellett bruttó 494 milliárd forintos belföldi forgalmat bonyolított a magyar online kiskereskedelmi piac. A képlet tehát egyszerű, de korántsem olyan könnyű kitalálni, mire harapnak a vásárlók az egymással versengő webáruházak zajában.
Related news
Amazon introduces Easy Ship in Europe
Online marketplace Amazon is introducing a shipping solution called Easy…
Read more >Regional e-commerce has reached a new level
Pepita Group Zrt. increased its domestic gross turnover by more…
Read more >The GVH is investigating the fulfillment of eMAG’s business support commitments
The Hungarian Competition Authority (GVH) is investigating whether eMAG is…
Read more >Related news
On Valentine’s Day weekend evenings, McDonald’s renovated Nyugati tér restaurant will be for lovers
Lovers can expect a special program at the McDonald’s Nyugati…
Read more >K&H: What does the wallet of young people show? Every fourth Hungarian twenty-year-old is unable to save
Although 57 percent of young people have some savings, 25…
Read more >Cholesterol levels reconsidered: medication, microsterols, interval training
Cholesterol is a silent indicator of health. Over the years,…
Read more >