P&G commits to 2,021 acts of good
Procter & Gamble has announced that the company will do 2,021 good things in 2021. As part of its recently launched international campaign Lead with Love, P&G and its brands will donate health, hygiene and cleaning products and personal protection equipment in the value of tens of millions US dollars, in order to contribute to the global battle against COVID-19. In Hungary P&G has donated nearly 200 pallets of products in the value of HUF 80 million since the outbreak of the pandemic to those who needed it the most.
//
Related news
Responsible food management: this is ALDI
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Adni Öröm! – 1800 children can start the school year in a dignified way
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Shared goal, different paths
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Edeka remains Germany’s favorite grocery retailer
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Toxic Waste brand flavored popsicles recalled due to high glycerin content
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The Magnum Ice Cream Company taps NotCo AI for product innovation
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >