2021 in Śnieżka’s summary: it was a year of transformations and challenges
In 2021, the Śnieżka Group focused its efforts on transformation and investment– introducing a new operating model, improving its logistics processes and digitalisation. In the meantime, it has also faced a number of market challenges that have affected its results. Due to the armed conflict in Ukraine, the Śnieżka Board of Directors is focused on strengthening its position in key markets and limiting its spending.
Related news
Latest results from market researchers
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Amazon UK sales revealed: Brits spent £23.6bn at online giant in 2021
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) Blokkk.com: 18 ezer milliárd forint folyt ki a családi pénztárcákból 2021 első kilenc hónapjában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The holiday season begins with a four-day long weekend – shops will be closed on October 23
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >AI in customer service: tangible business benefits in retail
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The joint donation of JYSK and the Hungarian Food Bank Association provided assistance to thousands of people in need
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >