2021 in Śnieżka’s summary: it was a year of transformations and challenges
In 2021, the Śnieżka Group focused its efforts on transformation and investment– introducing a new operating model, improving its logistics processes and digitalisation. In the meantime, it has also faced a number of market challenges that have affected its results. Due to the armed conflict in Ukraine, the Śnieżka Board of Directors is focused on strengthening its position in key markets and limiting its spending.
Related news
Latest results from market researchers
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Amazon UK sales revealed: Brits spent £23.6bn at online giant in 2021
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) Blokkk.com: 18 ezer milliárd forint folyt ki a családi pénztárcákból 2021 első kilenc hónapjában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Persil’s CSR campaign: the stain disappears, the help left a mark
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Dachser strengthens its presence in North Africa with a new logistics investment – the Maghreb region could become the new gateway to Europe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >DélKertész: Tax change could give a boost to Hungarian vegetables
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >


