2021 in Śnieżka’s summary: it was a year of transformations and challenges
In 2021, the Śnieżka Group focused its efforts on transformation and investment– introducing a new operating model, improving its logistics processes and digitalisation. In the meantime, it has also faced a number of market challenges that have affected its results. Due to the armed conflict in Ukraine, the Śnieżka Board of Directors is focused on strengthening its position in key markets and limiting its spending.
Related news
Latest results from market researchers
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Amazon UK sales revealed: Brits spent £23.6bn at online giant in 2021
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) Blokkk.com: 18 ezer milliárd forint folyt ki a családi pénztárcákból 2021 első kilenc hónapjában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
K&H was named the Green Large Company of the Year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Retail sales in the Czech Republic increased by 2.5 percent in July
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >LG’s new washing machines come with a microplastic filter
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >