1st Omnichannel Day: shopping trips in a multichannel environment
On Friday, May 13, 2022, a workshop for academic and corporate professionals organized by the Faculty of Economics of the University of Pécs and the Corvinus University of Budapest, organized by the omnichannel research group of corchannel university of Budapest, will be held, supported by the Subcommittee on Marketing Sciences of the Hungarian Academy of Sciences.
Related news
Fresh Corner café opens at Corvinus University of Budapest
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >National economy considerations
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Fenntarthatóbb élelmezés
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
This year’s Symbol of Sustainability winners announced
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The 82nd OMÉK, Hungary’s largest agricultural and food industry exhibition, has opened
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The 2025 PET Cup competition season has ended
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >