1st Omnichannel Day: shopping trips in a multichannel environment
On Friday, May 13, 2022, a workshop for academic and corporate professionals organized by the Faculty of Economics of the University of Pécs and the Corvinus University of Budapest, organized by the omnichannel research group of corchannel university of Budapest, will be held, supported by the Subcommittee on Marketing Sciences of the Hungarian Academy of Sciences.

Related news
(HU) Hogyan viszonyulnak a hazai étteremvezetők a mesterséges intelligenciához?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) Új nyitvatartással növelni lehetne a termelői piacok vonzerejét
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Trade isn’t an obstacle – it can also be a tool for sustainability
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Market Group’s professional excellence was recognized with three awards at the ÉVOSZ year-end gala
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Green public procurement workshop to spread good practices in green public procurement
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The awards for the Excellent Hungarian Honey of the Year competition were presented
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

