1st Omnichannel Day: shopping trips in a multichannel environment
On Friday, May 13, 2022, a workshop for academic and corporate professionals organized by the Faculty of Economics of the University of Pécs and the Corvinus University of Budapest, organized by the omnichannel research group of corchannel university of Budapest, will be held, supported by the Subcommittee on Marketing Sciences of the Hungarian Academy of Sciences.

Related news
(HU) Új nyitvatartással növelni lehetne a termelői piacok vonzerejét
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Trade isn’t an obstacle – it can also be a tool for sustainability
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Fresh Corner café opens at Corvinus University of Budapest
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The Great Plain Small-Scale Producers Expo took place with more than 110 exhibitors and 750 visitors
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Entries are now open for two prestigious wine competitions in Strasbourg
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Badacsony’s successes at the Vince Gala
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

