1st Omnichannel Day: vásárlási utak egy többcsatornás környezetben

Szerző: Trademagazin Dátum: 2022. 03. 24. 10:34

2022. május 13-án, pénteken kerül megrendezésre a Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar és a Budapesti Corvinus Egyetem közös, omnichannel kutatócsoportja által szervezett akadémiai és vállalati szakembereknek szóló workshopja, melyet az MTA Marketingtudományi Albizottsága is támogat.

Az esemény hibrid formában valósul meg. Ez azt jelenti, hogy a workshop a Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Karán kerül megszervezésre, de online is követhetővé tesszük.

A témakör elméleti hátteréről az omnichannel kutatócsoport tagjai mellett előadást tart Carlos Flavián, a zaragozai egyetem kutatója.

Meghívott vállalatok:

A szervezők várják a fogyasztói magatartással foglalkozó kutatókat, kutatócsoportokat,  az omnichannel stratégia felé nyitott vállalati szakembereket és az érdeklődőket az előadásokra, valamint a kerekasztal beszélgetésekre. Az eseményen való részvétel ingyenes, de regisztrációhoz kötött.

További információk a programmal és a regisztrációval kapcsolatban az esemény honlapján elérhetők.

Kapcsolódó cikkeink