Tesco introduces 100% recyclable packaging product category
Tesco’s private label homewares will now be placed on shelves in 100 per cent recyclable packaging at the same price. Green and white products with a recyclability logo are another important element of the department store chain’s work in sustainable packaging and contribute to the wider application of the circular system. Tesco also now has environmentally friendly “Made Mindfully” F&F apparel, and the company is taking further steps to achieve sustainable operation.
 
Related news
Lucart receives Platinum rating from EcoVadis for the fourth time
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Campaign about the sustainability of meat consumption
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Professional awards at SPAR Hungary: sustainability, commercial and communication awards
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Gergely Gulyás: margin reduction will remain until February 28th and will be expanded to include additional product lines
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Waterfowl season begins: this is when most of the annual quantity of ducks and geese is sold.
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl extends partnership with UEFA Women’s National Team until 2030
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
 
                     
                     
                     
					 
					 
					
