Új Marketing és trade marketing igazgató a HEINEKEN Hungáriánál
2019. január 1-től Balogh Barbara személyében új felsővezető irányítja a HEINEKEN Hungária Marketing és Trade marketing szervezetét.
Barbara 2010-ban csatlakozott a HEINEKEN Hungáriához, mint Heineken márkamenedzser, később Soproni Senior márkamenedzserként lépett előre. Ezt követően Kategória menedzseri, illetve innovációs pozíciókat is betöltött a vállalatnál. Az elmúlt másfél évben nemzetközi tapasztalatra tett szert a HEINEKEN Holland anyavállalatánál, szintén marketinges szerepkörben.
HEINEKEN-es pályafutása során Barbara hozzájárult a cégcsoport hazai és nemzetközi sörkülönlegességek porfóliójának fejlődéséhez, többek között a Soproni IPA, Mort Subite és Affligem bevezetésének támogatásával.
„Biztos vagyok benne, hogy Barbara személyében egy innovatív, tapasztalt kollégával bővül a HEINEKEN Hungária vezetősége. Barbara mind marketing területen, mind pedig a vállaltcsoportnál komoly tapasztalatokat szerzett, amelyek hozzájárulhatnak a vállalat sikerének még magasabb szintre emeléséhez”-mondta Geert Swaanenburg, a HEINEKEN Hungária vezérigazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
Exkluzív márkáira fókuszál a ROSSMANN
A ROSSMANN kínálatában a nagy nemzetközi és saját márkás brandek…
Tovább olvasom >Pikáns újítással állt elő a McDonald’s marketingfronton
A McDonald’s egyedülálló marketingkampányt indított Hollandiában, melyben olyan plakátokat helyeznek…
Tovább olvasom >Ha nyár, akkor fesztivál!
Összeállításunkban megszólalnak a legjelentősebb hazai fesztiválok képviselői, akik megosztják az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Több mint 200 üzlettel bővül a Rossmann
Üzlethálózatának bővítésére és modernizálására több száz millió eurót fordít az…
Tovább olvasom >Népszerű újításra készül a Primark
2024. május 28-án Magyarországon is megnyitja első üzletét a Primark,…
Tovább olvasom >A Hermés luxuscikk-gyártó negyedéves bevétele 17 százalékkal nőtt
Elemzők által vártnál jobban nőtt a Hermés francia luxuscikk-gyártó bevétele…
Tovább olvasom >