Új márkamenedzser felel a Dreherért
Új szakembert igazolt a Dreher Sörgyárak Zrt. a gyár vezető márkájához. Presits Lívia senior márkamenedzserként felel majd a Dreher összes alkoholos variánsának teljes körű kommunikációjáért.
Presits Lívia korábban brand & project managerként a Japan Tobacco International csoporthoz tartozó JTI Hungary Zrt.-nél három országban irányította a márkakommunikációt. Ezt megelőzően pedig a Pick Szeged Zrt. csapatában dolgozott, mint brand manager. Itt többek között a vállalat digitális megújulásában is fontos szerepet vállalt. Közgazdász végzettséggel rendelkezik, tanulmányait a BME Közgazdász-Marketing MA szakán fejezte be.
„Kevés olyan márka van Magyarországon, amely a tradíció és a minőség tekintetében is olyan széles körben ismert és meghatározó lenne, mint a Dreher. Az elmúlt években rendkívül sok izgalmas újdonság kötődött ehhez a névhez és a csapat új tagjaként én is azon dolgozom majd, hogy ez a trend tovább folytatódjon” – mondta az új márkamenedzser.
Presits Lívia a Dreher Sörgyárak Zrt.-nél a posztot eddig betöltő Mocsári Juditot váltja. A Dreher márka eddigi senior márkamenedzsere sikeresen pályázott meg egy pozíciót az Asahi vállalatcsoporton belül, így a következő időszakban Hollandiában dolgozik tovább a prémium márkák márkamenedzsereként, a Peroni márka dinamikus növekedési stratégiájának fejlesztőjeként és végrehajtóként.
Kapcsolódó cikkeink
Ízvarázslás
A Nendo dizájnstúdió olyan poharat készített Japán legrégebbi sörmárkája, a…
Tovább olvasom >A Heineken erős volumennövekedést ért el az első negyedévben
A Heineken, a világ második legnagyobb sörgyártója, az első negyedévben…
Tovább olvasom >Új felsőerjesztésű sörrel jelentkezik Dreher
A Dreher Sörgyárak egy új, ale típusú sörrel bővíti az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Május 11-én Sopronban indítja a fesztiválszezont a HEINEKEN Hungária Zrt.
A 2023-ban első alkalommal megrendezett SopronFest bebizonyította: Sopron nem maradhat fesztivál nélkül,…
Tovább olvasom >Szokatlan akcióval rukkol elő az Auchan
A vásárlók megtartásáért komoly versengés zajlik az áruházláncok között. Az…
Tovább olvasom >Az MRSZ iparági összefogást és akciótervet szorgalmaz
Az MRSZ felkérésére az EY 2024 első negyedévében tanulmányt készített…
Tovább olvasom >