Tovább nőtt a Starbucks házhozszállítási szolgáltatásának lefedettsége
A Starbucks Delivers házhozszállítási szolgáltatás az Egyesült Államok 29 államának 49 piacán elérhető, de a vállalat a szolgáltatás országossá tételét tervezi az elkövetkező hónapokban.
A Starbucks Delivers 2018 végén az Uber Eats-szel közös kísérleti projektként indult. A szolgáltatás keretében a Starbucks étlapján szereplő tételek 95%-a elérhető az Uber Eats mobil applikációján rendelve. A vásárlóknak arra is lehetősége van, hogy az alkalmazással kövessék rendelésük állapotát és a kézbesítő Uber futár helyzetét. A Starbucks a hideg és meleg ételek megfelelő minőségének biztosítása érdekében a csomagolást is fejlesztette.
A rendelések személyre szabhatók. A 10 dollár alatti rendelések esetében 2 dollár a rendelési díj, a többi rendelés esetében olyan tényezők befolyásolják a díj összegét, mint a kézbesítés helye, illetve a legközelebbi futár elérhetősége.
Az Egyesült Államokon kívül a Starbucks a szolgáltatást immár 15 globális piacon – többek között Kanadában, Chilében, Kínában, Columbiában, Hong Kongban, Indiában, Indonéziában, Japánban, Mexikóban, Szingapúrban, az Egyesült Királyságban és Vietnámban, – is elérhetővé tette.
Kapcsolódó cikkeink
Így készül a Starbucks a nyárra
A Starbucks bejelentette nyári italkínálatának korai megújítását, válaszul a fokozódó…
Tovább olvasom >Az Y- és a Z-generáció az RTD jegeskávé iránti kereslet növekedésének motorjai
A GlobalData friss adatai alapján a jegeskávé és kávéikülönlegességek iránti…
Tovább olvasom >A Starbucks közös kávézással és környezettudatos döntésekkel ünnepli a Föld napját
A Starbucks hisz abban, hogy a példamutatás és az összefogás…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az euróövezeti infláció 2,4 százalék volt március után áprilisban is
Az előzetesen közölttel összhangban március után áprilisban is 2,4 százalék…
Tovább olvasom >Új elnökségi tagokat választott a Magyar Marketing Szövetség
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május…
Tovább olvasom >Minden szempontból meggyőzően teljesített az idei EuroCIS
A kiskereskedelem jövője a technológiáról és az innovációról szól, amelynek…
Tovább olvasom >