Így készül a Starbucks a nyárra
A Starbucks bejelentette nyári italkínálatának korai megújítását, válaszul a fokozódó fogyasztói igényekre a frissítő, szezonális ízek iránt. Az új választékban jelentős szerepet kapnak a tonikos jeges kávék három új változatában: a Tonic Water Sparkling Espresso, a Bitter Lemon Sparkling Espresso és a Ginger Ale Sparkling Espresso. Ezenfelül a kínálatot gazdagítják egzotikus rózsaszín frissítők és a napfényes hangulatot idéző ízkombinációk.
A vállalat különös figyelmet fordít a kávékülönlegességek hűsítő hatására, illetve a desszertkedvelők számára is kínál vonzó újdonságokat, mint a Crème Brulée Cream Cold Foam és a Chocolate Cream Cold Brew, melyek a kávézást a cukrászati mesterművekkel ötvözik. A Starbucks továbbra is lehetővé teszi a tejalternatívák díjmentes választását, ezzel is kielégítve a változatos fogyasztói igényeket. Az új termékekkel a vállalat nemcsak a nyári szezon kezdetét ünnepli, hanem a különleges kávéélmények iránti elkötelezettségét is hangsúlyozza.
Kapcsolódó cikkeink
Rekordközeli globális kávétermés várható a 2025/2026-os szezonban
A világ kávépiaca új csúcs felé közelít: az amerikai mezőgazdasági…
Tovább olvasom >Indul a Kifli nagy nyári kihívása
Képzeld el a nyarat sorban állás, cipekedés és hosszú bevásárlólisták…
Tovább olvasom >Fagyiban mérve is nagy a különbség: a németek panaszkodnak, a magyaroknak meg alig jut
A németek közel kétharmada szerint túl drága lett a fagylalt…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekordszinten a vállalatvezetők elköteleződése a fenntarthatóság iránt
A K&H fenntarthatósági index legfrissebb adatai szerint a vállalatvezetők hozzáállása…
Tovább olvasom >Kismértékben emelkedett a FAO élelmiszerár-indexe júniusban a hús, tejtermékek és növényi olajok drágulása miatt
Az ENSZ Élelmezésügyi és Mezőgazdasági Szervezetének (FAO) pénteki jelentése szerint az élelmiszer-alapanyagok…
Tovább olvasom >Mitől tízszereződhet meg egy-egy bor ára?
Kevesebben vannak világszerte, mint ahány ember járt az űrben, számuk…
Tovább olvasom >