Technológiai fejlesztésekkel újít a Walmart
Két működő teszt üzlete után újabb kettőt nyit a Walmart, hogy az on- és offline vásárlókat egyaránt kiszolgálja az omnichannel folyamatok és a modern technológia segítségével.
John Crecelius, a Walmart U.S. újgenerációs üzletekért is felelős elnökhelyettese blogjában leírta, a fizikai üzletek fantasztikus bázist jelentenek az in-store vásárlók és az online vevők kiszolgálására egyaránt, ahogyan erre csak a Walmart képes.
Hibrid prototípusok
John Crecelius kiemelte, hogy a nagy területű üzletek az Amazon és a csak online működő, pure player e-kereskedőkkel szemben is nagy előnyt jelentenek. A tesztben szereplő prototípus üzletek hagyományos eladótérként, az online rendelések összekészítő központjaként és a rendelésfelvételek pickup felvevőpontjaiként is üzemelhetnek. Mindezek hatékony elősegítése érdekében a kereskedő óriás számos intézkedést tett. A dolgozók számára olyan alkalmazást vezetett be, amely a kiterjesztett valóság (AR) segítségével azonosítja a kartonokat a az egyenkénti beolvasás helyett. Azt is tervezik, hogy összehangolják az árkijelzőket és a kézikészülékeket, hogy az online rendeléseket összeszedő dolgozókat a keresett árucikkhez vezesse. A blogbejegyzés szerint a tesztelt rendszer következtében már 20%-kal könnyebben találják meg a keresett terméket az áruösszeszedők, így gyorsabban készítik össze a rendeléseket.
Olyan teszt is folyik, amelyben az in-store készleteket az online rendelések is módosítják például a ruházati kategóriában.
Szervezeti háttér
A Walmart azt is bejelentette, hogy 1000 üzletében lehetővé teszi az alkalmazáson keresztüli vásárlást és így az érintésmentes fizetést is. Korábban a Walmart összeolvasztotta az e-kereskedelmi és a vásárláshelyi csapatait egy közös merchandising szervezetbe. A beszerzés egyszerűsödése és a beszállítókkal való hatékonyabb kommunikáció mellett így a Walmart választéka is egységesedett, az online szortiment jobban tükrözi, mi van valóságosan a boltokban.
Kapcsolódó cikkeink
Minden szempontból meggyőzően teljesített az idei EuroCIS
A kiskereskedelem jövője a technológiáról és az innovációról szól, amelynek…
Tovább olvasom >A talajélet javítása a levegőből is lehetséges
Együttműködési megállapodást írt alá a MATE Tangazdaság Nonprofit Kft., az…
Tovább olvasom >Nő a digitális tartalom súlya az agrárberuházási pályázatoknál
Az adatalapú és precíziós technológiákat alkalmazó gazdálkodás minden olyan gazdálkodó…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nem füstöltek el a grillsajtok
Bár tavaly a grillsajtok piaca egy kisebb összeomlást élt át,…
Tovább olvasom >Mit mondanak a vásárlók az új kereskedelmi eszközökről?
A Consumer Panel Hungary GfK–YouGov év elején megkérdezte paneltagjait online vásárlási szokásaikról,…
Tovább olvasom >Speciális élelmiszerek toplistája: 1. Diabetikus, 2. Szénhidrátcsökkentett, 3. Laktózmentes
Együnk-e tojást, vagy nem ajánlott? Igyunk-e állati eredetű tejet, vagy…
Tovább olvasom >