Technológiai fejlesztésekkel újít a Walmart
Két működő teszt üzlete után újabb kettőt nyit a Walmart, hogy az on- és offline vásárlókat egyaránt kiszolgálja az omnichannel folyamatok és a modern technológia segítségével.
John Crecelius, a Walmart U.S. újgenerációs üzletekért is felelős elnökhelyettese blogjában leírta, a fizikai üzletek fantasztikus bázist jelentenek az in-store vásárlók és az online vevők kiszolgálására egyaránt, ahogyan erre csak a Walmart képes.
Hibrid prototípusok
John Crecelius kiemelte, hogy a nagy területű üzletek az Amazon és a csak online működő, pure player e-kereskedőkkel szemben is nagy előnyt jelentenek. A tesztben szereplő prototípus üzletek hagyományos eladótérként, az online rendelések összekészítő központjaként és a rendelésfelvételek pickup felvevőpontjaiként is üzemelhetnek. Mindezek hatékony elősegítése érdekében a kereskedő óriás számos intézkedést tett. A dolgozók számára olyan alkalmazást vezetett be, amely a kiterjesztett valóság (AR) segítségével azonosítja a kartonokat a az egyenkénti beolvasás helyett. Azt is tervezik, hogy összehangolják az árkijelzőket és a kézikészülékeket, hogy az online rendeléseket összeszedő dolgozókat a keresett árucikkhez vezesse. A blogbejegyzés szerint a tesztelt rendszer következtében már 20%-kal könnyebben találják meg a keresett terméket az áruösszeszedők, így gyorsabban készítik össze a rendeléseket.
Olyan teszt is folyik, amelyben az in-store készleteket az online rendelések is módosítják például a ruházati kategóriában.
Szervezeti háttér
A Walmart azt is bejelentette, hogy 1000 üzletében lehetővé teszi az alkalmazáson keresztüli vásárlást és így az érintésmentes fizetést is. Korábban a Walmart összeolvasztotta az e-kereskedelmi és a vásárláshelyi csapatait egy közös merchandising szervezetbe. A beszerzés egyszerűsödése és a beszállítókkal való hatékonyabb kommunikáció mellett így a Walmart választéka is egységesedett, az online szortiment jobban tükrözi, mi van valóságosan a boltokban.
Kapcsolódó cikkeink
Tech és track – Az FMCG-dinamika mozgatórugói
Az FMCG szektor dinamikusan változó világában a hatékonyság és az…
Tovább olvasom >Új technológiával mérsékli az élelmiszer-pazarlást a Walmart 1400 üzletében
A Walmart Inc. olyan technológiát vezet be, amely lehetővé teszi,…
Tovább olvasom >Az LG az ICLR 2024 konferencián mutatta be a robotika és a metaversum kulcsfontosságú technológiáiról szóló elemzéseit
Május 7-11. között, a Bécsben megrendezett International Conference on Learning…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A technológiai fejlődés és az üzleti utazások
Az International Workplace Group (IWG) – a hibrid munkamegoldások piacának…
Tovább olvasom >K&H: ajándékot, de mit és melyik boltból?
A karácsonyi ajándékozás során a fiatalok körében a ruhák vannak…
Tovább olvasom >