Növelte árbevételét a Neckermann Magyarország
Tovább növelte árbevételét a Neckermann Magyarország: a tavaly szeptember végén zárult, 2017-2018-as üzleti évben a társaság 18,4 milliárd forintos forgalmat ért el az egy évvel korábbi 16,2 milliárd forintot követően – mondta a Neckermann Magyarország ügyvezető igazgatója sajtótájékoztatón az MTI kérdésére hétfőn, Budapesten.
Békefi Veronika – aki a Magyar Utazási Irodák Szövetségének (MUISZ) alelnöke is – elmondta: eredményes évet zártak.
A legnépszerűbb úti célok a magyarok körében Törökország, Görögország Bulgária volt, de jelentősen nőtt a hajóutak és a körutak népszerűsége is a tavalyi nyári szezonban.
A magyarországi Neckermann stabilitásának egyik garanciája az Európában 15 országban jelen lévő, évente 20 milliónál több utast utaztató és közel 22 ezer alkalmazottat foglalkoztató Thomas Cook nemzetközi konszern, amelynek szállodái akár a lehető legkülönlegesebb úti célokon is ott vannak. A Thomas Cook csoport 8 saját szállodamárkája egyre hangsúlyosabb a Neckermann magyarországi értékesítésében is – jegyezte meg.
Remo Masala, a Thomas Cook csoport kreatív igazgatója elmondta: Cook’s Club elnevezéssel új dizájn szállodamárkát hoztak létre a legfiatalabb, 25 és 39 év közötti, Y-generációnak. Idén hét hotelt alakítanak át az új dizájnnak megfelelően: Törökországban, Olaszországban, Görögországban, Spanyolországban, Egyiptomban nyílik ilyen szálloda. Közölte: 96 százalékos foglaltsággal üzemelt a tavaly tesztjelleggel megnyitott első, Cook’s Club dizájn hotel Krétán. Az új szállodák legfőbb sajátossága a dizájn mellett a fiatalos stílus, az igényes gasztronómia, és a digitális generációk minden igényét kiszolgáló szolgáltatások, mint a korlátlan wifi, és a napszaknak megfelelő zene, DJ-k – ismertette. A hotelben a fizetés mikrochip-karkötővel vagy előre feltöltött kártyával történik, készpénzmentesen.
A Neckermann Magyarország több mint 20 saját és több száz franchise vagy partner irodával, továbbá online értékesítési felületével az ország teljes területét lefedi, több mint 150 dolgozót foglalkoztat. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Turisztikai ügynökség: egymilliárd forintból újulhatnak meg a Tourinform irodák
Egymilliárd forint vissza nem térítendő támogatást biztosít a kormány a…
Tovább olvasom >Több mint kétmillió eurót fordít turisztikai fejlesztésre a Nemzeti Múzeum
Több mint kétmillió eurót fordíthat turisztikai fejlesztésre a Magyar Nemzeti…
Tovább olvasom >Újabb duplázást tervez regionális növekedési stratégiájában az AutoWallis Csoport 2028-ig
750 milliárd forintos árbevételt és 40 milliárd forintos EBITDA nyereséget…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Tesco Magyarország a kihívások ellenére is optimista a jövőt illetően
A kiskereskedelmi szektor jelenlegi helyzetéről és a közeljövőben várható trendekről…
Tovább olvasom >A Danone kutatása a növényi termékek népszerűségét vizsgálta
A Danone Magyarország 2024-ben ismét részt vett az öt kelet-közép-európai…
Tovább olvasom >Egyre több a kerékpáros szakértők ajánlásait követő kerékpártámasz a SPAR üzleteinél
Kényelmes és biztonságos kerékpártámaszokkal szereli fel a SPAR Magyarország az…
Tovább olvasom >