Magyar startupokkal népszerűsíti az innovációt a nemzeti kereskedőház Párizsban
Magyar startupokkal népszerűsíti a Magyar Nemzeti Kereskedőház a visegrádi négyek (V4) és ezen belül Magyarország innovációs és üzleti környezetét, valamint a régióban rejlő lehetőségeket Párizsban, a Future en Seine eseményen – közölte a kereskedőház az MTI-vel.
A közlemény szerint Európa egyik legnagyobb, digitális innovációra, smart megoldásokra és kreatív iparra fókuszáló szakmai rendezvényén három – Route4U, a Sparkon.io, a PocketGuide – magyar startup mutatkozik be június 8. és 10. között a francia fővárosban.
A kereskedőház a rendezvényen egy panelbeszélgetést is szervezett, amelyen az európai befektetők, iparági szereplők és döntéshozók ismerhették meg a V4-ek innovációs törekvéseit és a mintegy 65 milliós piacban rejlő üzleti lehetőséget. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Magyarország 20 éve az EU-ban: hogyan változott a külkereskedelem?
2004. május 1-én tíz új állam csatlakozott az Európai Unióhoz,…
Tovább olvasom >Befejezi működését Párizsban a Just Eat Takeaway
A Just Eat Takeaway bezárja házhozszállítási szolgáltatását Párizsban, és e…
Tovább olvasom >A Carrefour máris bevezette saját visszaváltási rendszerét: íme, a tapasztalatok
A Carrefour elindította saját visszaváltási rendszerét 150 Carrefour City üzletben…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKID-Mastercard: Lendületvesztés a hazai webshopoknál és a szárnyaló TEMU (hanggal)
Továbbra sem látszik a fellendülés a belföldi e-kereskedelmi piacon. Ráadásul…
Tovább olvasom >Idén is gazdára várnak a Green Pledge védjegyek
Felelősen a tiszta kommunikációért Az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT), a…
Tovább olvasom >Michelin-csillagfényben tündököl a 8. Debrecziner Gourmet
Ízkánaán, Palya Bea és júniusi erdőillat Debrecenben: június 14. és…
Tovább olvasom >