Hol vásárolunk bort?
A közösségi média használói szinte ugyanolyan arányban szerzik be a bort borszaküzletben (44,2%) és borászatban (25,2%), mint szuper- (44%) és hipermarketben (29,7%) – állapította meg a Twickel Szőlőbirtok borfogyasztási szokásokat vizsgáló online kutatás. – A webshop azonban még nem olyan népszerű (6,9%), mint ahogy az internetezők számának dinamikus emelkedéséből gondolnánk. Legritkábban (3,3%) borkimérésben vásárolnak a megkérdezettek, akik közül legtöbben hetente egyszer fogyasztanak bort, akkor is inkább a száraz vörösbort választják. Örvendetes a trend: már a facebookozó magyarok közel kétharmada száraz, illetve félszáraz bort fogyaszt. //
Kapcsolódó cikkeink
Új trend hódít a vállalkozások körében
A hazai vállalkozások többsége nyitott az együttműködésre, kollaborációra és nemcsak…
Tovább olvasom >Száguldó vonaton a szépségápolás
Az FMCG-szektoron belül a szépségápolás az egyik leggyorsabban fejlődő piac,…
Tovább olvasom >Egyre keresettebbek a teljes munkaidős kiskereskedelmi állások az USA-ban
Egyre nagyobb érdeklődést tapasztalnak a kiskereskedők az álláskeresők részéről a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országtorta-selejtező
Az idén tizennyolcadik alkalommal meghirdetett Magyarország Tortája verseny első zsűrizési…
Tovább olvasom >Az AI-generálta reklám kedves bája – A nap videója
Ez a pizzareklám egy éve készült, talán még nem tökéletes…
Tovább olvasom >Az eper luxusa (és csomagolása) – A nap képe
Epercsomagolás a tehetősebbeknek: a philadelphiai Oishii farmon nőtt csodákból egy…
Tovább olvasom >