Ezek voltak a legnépszerűbb márkák 2019-ben
A SentiOne idei évi Social Index 2019 jelentése a legnépszerűbb márkák, termékek rangsorát tartalmazza, a 2019-ben publikált magyar online tartalmak alapján, figyelembe véve az említések mennyiségét és érzelmi töltetét.
A legjobbnak értékelt iparág: Szépségápolási márkák kategória
Legkevésbé kedvelt kategória: Bankok
A magyar netezők legnépszerűbb kategóriái:
- Autó
- Mobil
- Celeb
- Áruház
- Divat
És itt a top márkák listája is:
Kapcsolódó cikkeink
Magyarok a Black Friday-en: hogyan teljesítettek az online áruházaink?
Novemberben több mint 27 ezer bejegyzés született a magyar internetezők…
Tovább olvasom >A Social Index 2020 az online vélemények alapján sorolta be a legnépszerűbb márkákat
A 2020-as évben az autómárkák mozgatták meg legjobban az online…
Tovább olvasom >Az autóipart és a szépségápolást képviselik a legkedveltebb francia márkák
A Michelin abroncsgyártó, a Peugeot autógyár és az Yves Rocher…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tovább mélyül a Zalando és az OpenAI együttműködése
A Zalando negyedéves árbevétele 3,6 %-kal 2,8 milliárd euróra nőtt. A…
Tovább olvasom >Érdemes a hazai szárnyasokat választani Márton-nap alkalmából
Idén sem hiányozhat a Márton napi asztalról a libapecsenye. A…
Tovább olvasom >Márton-nap előtt: drágulásra számíthatunk a liba és kacsa esetében?
November 11-én, Szent Márton napján a hagyomány szerint libát illik…
Tovább olvasom >