Tovább mélyül a Zalando és az OpenAI együttműködése
A Zalando negyedéves árbevétele 3,6 %-kal 2,8 milliárd euróra nőtt. A közel 50 millió ügyfelet kiszolgáló divatáru-piactér bruttó 3,8 milliárd euró értékben értékesített termékeket.
A cikk a Trade magazin 2024/10. lapszámában olvasható.
A Zalando erőfeszítései a sport, a designer termékek és a szépség kategóriákban kifizetődőek, míg a B2B fulfillment terén több mint 10%-kal nőtt az értékesítés. A javuló pénzügyi eredményekkel párhuzamosan a beruházások is növekednek: a vásárlókat segítő chatbot, a Zalando Assistant után a Zalando most tovább mélyíti együttműködését az OpenAI-jal, hogy „innovatívabb, a divatiparra szabott generatív AI-megoldásokat” fejlesszen ki. A meglévő együttműködést a termékek háttérképei és a leírásokkal kapcsolatos tartalom példázza.
A Zalando a közösségi kereskedelmet is meghonosítaná Európában. A vállalat új központot nyit Shenzhenben, hogy a közösségi médián keresztüli vásárlást az azzal kapcsolatos kínai szakértelemmel Európában is „személyre szabottá és szórakoztatóvá” alakítsa. Az élő közvetítéseken (livestream) alapuló vásárlás, hasonlóan a hajdani teleshoppinghoz, nagyon népszerű Ázsiában – de Európában (még) nem igazán terjedt el. //
Kapcsolódó cikkeink
AI-dalokkal terjeszti az optimizmus fontosságának üzenetét az LG
Új globális márkakampányt indított el az LG Electronics (LG): a…
Tovább olvasom >Az AI és a saját márkák révén nőtt az Eroski nyeresége
A spanyol Eroski kiskereskedelmi lánc a 2025-ös pénzügyi év első…
Tovább olvasom >Az NVIDIÁ-val összefogva forradalmasítaná a szépségipart a L’Oréal
Stratégiai együttműködésre lépett a L’Oréal Groupe az NVIDIÁ-val, hogy mesterséges…
Tovább olvasom >További cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Korhatár alá került az energiaital: amit minden boltosnak tudnia kell
Június 11-től életbe lépett az energiaitalok árusítására vonatkozó új szabályozás:…
Tovább olvasom >Tízmilliók egy nyitófüllel – elindult a XIXO történetének legnagyobb nyereményjátéka
Idén nyáron minden eddiginél nagyobb dobásra készül a XIXO: elindult…
Tovább olvasom >