Ezek voltak a legnépszerűbb márkák 2019-ben
A SentiOne idei évi Social Index 2019 jelentése a legnépszerűbb márkák, termékek rangsorát tartalmazza, a 2019-ben publikált magyar online tartalmak alapján, figyelembe véve az említések mennyiségét és érzelmi töltetét.
A legjobbnak értékelt iparág: Szépségápolási márkák kategória
Legkevésbé kedvelt kategória: Bankok
A magyar netezők legnépszerűbb kategóriái:
- Autó
- Mobil
- Celeb
- Áruház
- Divat
És itt a top márkák listája is:
Kapcsolódó cikkeink
Magyarok a Black Friday-en: hogyan teljesítettek az online áruházaink?
Novemberben több mint 27 ezer bejegyzés született a magyar internetezők…
Tovább olvasom >A Social Index 2020 az online vélemények alapján sorolta be a legnépszerűbb márkákat
A 2020-as évben az autómárkák mozgatták meg legjobban az online…
Tovább olvasom >Az autóipart és a szépségápolást képviselik a legkedveltebb francia márkák
A Michelin abroncsgyártó, a Peugeot autógyár és az Yves Rocher…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fogyasztóvédelmi kiválóságok díjazása: elismerték a 2024. év legjobbjait
Az idei év kiemelkedő fogyasztóvédelmi referensei és különdíjazottjai vehették át…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelés 0,2 százalékkal mérséklődött októberben
Októberben az ipari termelés volumene 0,2, munkanaphatástól megtisztítva 3,1 százalékkal…
Tovább olvasom >A technológiai fejlődés és az üzleti utazások
Az International Workplace Group (IWG) – a hibrid munkamegoldások piacának…
Tovább olvasom >