Agrármarketing Centrum: a tojás maga a csoda!
A tojás maga a csoda! Ezzel a szlogennel országos napi-, heti-, havilapokban, a legnépszerűbb online felületeken, szaklapokban, illetve televízió- és rádióadókon keresztül népszerűsíti 3 héten keresztül az Agrármarketing Centrum és szakmai partnere, a Baromfi Termék Tanács a jó minőségű, egészséges baromfihúsokat és a tojás értékeit.
Az advent idején fogy hazánkban a legtöbb tojás, hiszen az ünnepi készülődéshez szorosan hozzátartozik a különféle ízletes sütemények, tésztafélék készítése is. Mivel a karácsonyi időszak tradicionális ételei között ma már országhatárainkon belül is egyre többen fogyasztanak baromfihúst (pl. pulykasültet, libát és kacsát is), ezért az Agrármarketing Centrum arra törekszik, hogy ebben az időszakban is a jó minőségű, egészséges baromfihúst népszerűsítse a fogyasztók minél szélesebb körében.
Az akció célja kettős. Egyrészt a tojással kapcsolatos tévhiteket és fals információkat szeretné az AMC eloszlatni, pl. annak „kártékony” koleszterin tartalmával kapcsolatosan, valamint a tojásra vonatkozó származási hely, tartási módozat, eltarthatóság, minőség, méret információkat tudatosítani és pontosítani, hogy köztudott legyen, milyen infót hol találunk a megvásárolni kívánt termékkel kapcsolatosan. Emellett az egészségtudatos táplálkozás egyik alapelemét jelentő baromfihús kapcsán is szükség van arra, hogy arra már ne csak a hagyományosan készült (pl. sült- vagy rántott csirke, kacsa, liba, pulyka) formájában gondoljanak az emberek, hiszen sokféle egyéb módon is finom ételeket lehet készíteni belőlük.
Az Agrármarketing Centrum és partnere, a szakmai munkát támogató Baromfi Termék Tanács azt szeretné elérni, hogy minél többen megismerjék azokat a recepteket és különböző elkészítési lehetőségeket, amelyekkel a baromfihúsból változatos, ízletes és egészséges ételek kerülhetnek az ünnepi asztalra.
A 3 hétig tartó baromfi kampánnyal kíván szárnyas húsokban gazdag, boldog karácsonyi ünnepeket az Agrármarketing Centrum és partnerei, a Földművelésügyi Minisztérium és a Baromfi Termék Tanács.
Kapcsolódó cikkeink
Megnyílt az FHA Szingapúr, hat kiállító az Agrármarketing Centrum standján
Több mint ötvenkét országból, mintegy ezerötszáz kiállító részvételével nyílt meg…
Tovább olvasom >Karbonsemleges minősítést kapott a Morrisons tojása
Megszerezte a British Standards Institution (BSI) karbonsemleges minősítését a Morrisons…
Tovább olvasom >Minden tekintetben sikeres volt a SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás
Hatalmas sikerrel zárt az idei SIRHA Budapest. Kelet-Közép-Európa legjelentősebb nemzetközi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szendvicshozzávalókból tankolunk fel leginkább
Pékáru, felvágott, sonka, szalámi és valamilyen kence – ezeket az…
Tovább olvasom >Elindult az Eisberg egészségtudatos táplálkozásra ösztönző kampánya
Naponta legalább öt adag zöldséget vagy gyümölcsöt kellene fogyasztanunk az…
Tovább olvasom >BH AgrárTrend Index: stabilizálódtak a magyar élelmiszer-gazdaság kilátásai
Stabilizálódott a magyar élelmiszer-gazdaság szereplőinek korábbinál kedvezőbb helyzetértékelése 2024 első…
Tovább olvasom >