Csak természetesen Európában
Az EuroCommerce, mely az európai kiskereskedelmi láncokat képviseli, úgy látja, hogy a kontinens gazdálkodói nem képesek lépést tartani az organikus termékek előállításával, és az árversenyben is lemaradnak. Szerintük ennek legfőbb oka, hogy az organikus termékek felett szükségtelen és túlbonyolított szabályozás uralkodik. A tanúsítványok és a környezeti követelmények csak tovább drágítják az organikus termékek árait, melyek negatívan hatnak a fogyasztásra. Épp ezért javaslatot terjesztettek be annak érdekében, hogy az Unió területén csökkentsék a törvényi megkötéseket. A csoport igazgatója, Christian Verschueren kiemelte:
– Természetesen nem a tiszta, érthető és szükséges szabályozások ellen harcolunk. Azonban jelenleg folyamatosan növekszik a kereslet az organikus termékek iránt. Lehetőség lenne segíteni a gazdákat, hogy növekedjenek, ehelyett a szabályozások megkötik a kezüket.
Kapcsolódó cikkeink
Európai Kereskedelem Napja tizenkilencedszer
Tizenkilencedik alkalommal került megrendezésre az Európai Kereskedelem Napja. A szervező…
Tovább olvasom >A nagykereskedelem a kiskereskedelemnél jobb helyzetben van
Az Euromonitor International információi szerint a nagykereskedelem tavaly a kiskereskedelemben…
Tovább olvasom >Új organikus saját márkát vezet be az Aldi Süd Nur Nur Natur néven
Az Aldi Süd új Nur Nur Natur saját márkája olyan…
Tovább olvasom >További cikkeink
Mit mondanak a vásárlók az új kereskedelmi eszközökről?
A Consumer Panel Hungary GfK–YouGov év elején megkérdezte paneltagjait online vásárlási szokásaikról,…
Tovább olvasom >Speciális élelmiszerek toplistája: 1. Diabetikus, 2. Szénhidrátcsökkentett, 3. Laktózmentes
Együnk-e tojást, vagy nem ajánlott? Igyunk-e állati eredetű tejet, vagy…
Tovább olvasom >Közösség a közösségben
A Magyar Termék Nonprofit Kft. legutóbbi, MesterMűvek üzleti workshopja igazi mérföldkőnek bizonyult, miután…
Tovább olvasom >