Új organikus saját márkát vezet be az Aldi Süd Nur Nur Natur néven

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2023. 07. 04. 09:35

Az Aldi Süd új Nur Nur Natur saját márkája olyan kiváló minőségű alapanyagokat jelöl, mint az ősi gabonafélék vagy az extra hosszú érlelési idejű  kíméletes feldolgozású, hidegen sajtolt olajok.

A diszkontlánc szerint az új márka következetesen kerüli az ízfokozók, a hozzáadott aromák és a felesleges adalékanyagok felhasználását.

Idén márciusban az Aldi Süd bejelentette, hogy biotermék-kínálata már a standard választék 15%-át teszi ki, és tovább bővíti azt.

A legmagasabb minőségű biotermékek

Erik Döbele, az Aldi Süd beszerzési és ügyfélkapcsolati ügyvezető igazgatója elmondta:

– A Nur Nur Natur márkával új mércét állítunk fel az élelmiszer-kiskereskedelemben. Ilyen márka még nem volt a diszkontáruházakban. Eredeti ízt érünk el a lehető legtermészetesebb módon és a megszokott alacsony árainkon.

Döbele megjegyezte, hogy a fenntarthatóság az Aldi Süd vállalati struktúrájának szerves része.

– Az új biomárka fontos hosszú távú lépés azon az úton, amelyen vásárlóink tudatosabb táplálkozását kívánjuk segíteni – mondta.

– A Naturland magas színvonalú gyártása mellett a ‘Nur Nur Natur’ termékeinkkel többek között támogatjuk a Naturland biológiai sokfélesék védelmére irányuló programját, ugyanakkor a hagyományos gabonafélék fokozott használatát is”.

ESM

Kapcsolódó cikkeink