A dizájn ereje

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2018. 08. 25. 07:19

A Convenience Store Decisions online szaklap ún. C-­store-ok, azaz kisboltok felújításáról készített összeállítása néhány konkrét projekten keresztül képet ad arról, milyen rendkívüli hatása van az értékesítésre egy jól megválasztott üzletberendezésnek, kialakításnak, dizájnnak. A bemutatott shopok egyike a Cruizer’s töltőállomáslánc észak-karolinai Wilsonville-ben lévő egysége, melynek teljes felújítására a floridai api(+) dizájnstúdió kapott megbízást.

A cikk idézi Edward Holmest, a Cruizer’s vezérigazgatóját, aki konkrét számok tükrében kívánta látni, mi változik egy üzlet felújításával, korszerűsítésével. A teljes belső rebranding során új polcok, foodservice-­kínálók, gondolák kerültek kialakításra, emellett a különböző megvilágításokra is kiemelt hangsúlyt fektettek. Az új arculat a mosdók területét is érintette. A cikk által közölt adatok szerint a forgalmi számok magukért beszélnek. A felújítást követően az in-store értékesítés 38, az élelmiszer-eladás pedig 50%-kal nőtt, ezenkívül 90%-kal magasabb lett az eladott üzemanyag-­mennyiség. //

Kapcsolódó cikkeink