A Deloitte új technológiai szolgáltatásportfolióval jelent meg a piacon
A Deloitte stratégiai együttműködésre lépett az ajánlórendszerek fejlesztésével foglalkozó Gravity-vel, és egy új, innovatív, egyedülálló technológiai szolgáltatásportfolióval jelent meg a piacon.
„A Deloitte új szolgáltatása keretében egy olyan end-to-end megoldás kínálunk, melyben a hipermarketek, szupermarketek, drogériák, elektronikai cikkeket forgalmazó kiskereskedelmi áruházak és barkácsáruházak immár nem csak az internetes vagy mobil felületeiken, de az áruházaikban is képesek lesznek személyre szabott ajánlásokat nyújtani vásárlóik számára. Ezt úgy kell elképzelni, mintha el tudnánk érni, hogy egy hagyományos áruházban, minden egyes betérő vásárlót őket nagyon jól ismerő eladók segítsenek, gyorsabbá és kényelmesebbé téve számukra a vásárlást” – mondta Demeter Ákos, a Deloitte Tanácsadási üzletág partnere.
A megoldás áttörő jelentősége, hogy az internetes áruházakban tapasztalt, és mára széles körben megkedvelt vásárlói élményhez nagyon hasonló módon a hagyományos áruházak is képesek lesznek észlelni, és akár saját nevükön köszönteni a vásárlókat abban a pillanatban, amikor azok megérkeznek az áruházba. Ezáltal egyfelől lehetővé válik, hogy a hagyományos áruházak is segítsék a vásárlóikat abban, hogy azok könnyen, gyorsan megtalálják azokat a termékeket, amiket keresnek, másfelől a személyre szabott, akár kedvezményes ajánlatokkal pedig a vásárlás folyamata közben tehetik könnyebbé a termékválasztást – eladói szempontból pedig a keresztértékesítést.
A Deloitte szolgáltatása magában foglalja a vásárlói ajánlatok személyre szabásához szükséges adatmennyiség összegyűjtését és feldolgozását, illetve az ajánló szoftvert, ami például a vásárlási előzmények, vagy az üzletben eltöltött nézelődés és vásárlás (a megtett út és az egyes polcoknál eltöltött idő) alapján, valós időben képes egyéni ajánlásokat összeállítani. A szolgáltatás mindezen túl a digitális ökoszisztéma kiépítéséhez és jövőbeni üzemeltetéséhez szükséges technológiai és üzleti tanácsadást is biztosítja.
„Amellett, hogy a kifejlesztett ajánlórendszer a vásárlási gyakoriság, illetve az egy vásárlásra jutó átlagos kosárértékek növekedésén keresztül jelentősen képes növelni az egyes áruházláncok forgalmát is, a vásárló számára is mindenképpen előnyös, ha egyénre szabott, pontosan időzített ajánlatokat kap. A piacon elérhető statisztikák alapján az ilyen ajánlórendszerekkel akár 10-20%-os éves forgalomnövelés is elérhető” – tette hozzá Demeter Ákos.
A személyre szabott és technológia-vezérelt áruház példája
A Deloitte új, már elérhető end-to-end megoldást kínáló szolgáltatása a tanácsadó cég széleskörű digitális transzformációs szolgáltatásportfóliójának részét képezi.
Kapcsolódó cikkeink
Lényegesen optimistábbak a közép-európai pénzügyi vezetők a Deloitte felmérése szerint
A Deloitte friss felmérése szerint a közép-európai pénzügyi vezetők sokkal…
Tovább olvasom >A fenntartható termékeken spórolnak a németek
A Deloitte 19 országban mintegy 19000 – ezen belül Németországban…
Tovább olvasom >Deloitte: az Egyesült Államokban háromból két vásárló fizetne többet a friss élelmiszerért
A Deloitte által nemrégiben elkészített „Fresh Food at the Intersection…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rendhagyó anyák napja: amikor az anyukák nem bevásárolni mentek a Tescóba
Összesen közel 2800 szülő, közülük mintegy 2200 olyan anya dolgozik…
Tovább olvasom >Rákapcsolt az Euronics: már aznap megérkezhet a grill vagy a hűtő
Egyre népszerűbb a vásárlók körében az aznapi kiszállítással vagy áruházi…
Tovább olvasom >Itt az év eddigi legnagyobb élelmiszergyűjtése
3000 önkéntes teljesít szolgálatot pénteken és szombaton az év eddigi…
Tovább olvasom >