The Nanushka fashion company is building a new business model
The company that owns the Nanushka, a Hungarian fashion brand is building a new business model and strengthens its online sales activity. As a result, the company this year expects to double last year’s revenue that was about 300 million forints – Baldaszti Péter, co-owner said at the new collection presenting exhibition in Budapest on Wednesday.
The Hungarian retail network will be renewed. As part of the renewal, the Bécsi street business in Budapest will be transformed, which will later become a reference store for foreign expansion – Baldaszti Péter added. (MTI)
Related news
(HU) Szkafandert jósoltak, de maradt a szoknya és a nadrág
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Clothes come online, profits go out – the Hungarian online fashion market is in foreign hands
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hungarian and regional designers presented themselves to international fashion industry players from fifteen countries
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Christmas shock in commerce: for the first time, we can pay with bank cards in fewer places
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Most grocery chains will be open until noon on December 24th
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >ORLEN DESPAR stores are open even at Christmas
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
