200 m² and smaller
Sales trends in the category of 200m² and smaller shops took two different directions between December 2014 and September 2015: in the 51-200m² channel grocery sales grew 1 percentage point to 18 percent (in value), while in 50 m² and smaller shops sales dropped from 9 to 8 percent. From the 90 grocery categories audited by Nielsen the top 10 realises more than one third of sales. In the 51-200 m² channel from the top 10 processed meat, beer, carbonated soft drink, fruit juice, sour cream and chilled dairy snack sales were above the channel’s 18-percent average.
Related news
97% Of Portuguese Prefer Physical Stores, 22% Shop Online, Study Finds
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >HungaroControl: Traffic increases by 6 percent during the holidays
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The Costa Art & Craft competition is starting!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
How to avoid the hassles of online shopping?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >It’s time for company Christmas parties: a waste of money or a good party?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Price isn’t enough, promotions and re(in)novation are lifting the plane
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

