Zöld oázis és nyári hangulat – koncepcióváltással a magyar vendégért

Szerző: Ipacs Tamás Dátum: 2020. 07. 16. 08:29

Ahogy a vírushelyzetben minden vendéglátóhelynek, a budapesti 360 Bárnak is a magyarok között kell keresnie vendégkörét, természetes, hogy hangsúlyt fektetnek a fővárosi közönség bevonzására.

Azokat várják hétvégenként, akik a vidéki vízpart helyett a fővárosban maradnak

Így hát új koncepciójuk szerint azokat is nyári hangulattal várják hétvégenként, akik a vidéki vízpart helyett a fővárosban maradnak. Mostantól minden héten szombaton kettőtől másnap hajnalig zöld oázissá alakul a Parisi Nagyáruház legfelső szintje. A DJ-vel, buborék géppel, trópusi növényekkel, mini medencével és vízipisztolyokkal megtöltött helyen minden a nyárról szól. Vasárnaponként pedig Hip-Hop party-val vagy BBQ Sunday Daytime party-val folytatódik a hétvége.
Az elmúlt években folyamatosan változott és erősödött a koktélkínálat, amelynek örökös kedvencei a szezonálisan megújuló signature koktélok.
Az idei koktéllap egyik ékköve például a Summer of ‘69 elnevezést kapta: a whisky alapú koktélt narancs squeezzel, birsalma lekvárral, vanília sziruppal, citrommal és egy kis rozmaringgal bolondítják meg, de már most a vendégek kedvence a Hot Mess is, amely vodka alapú koktél proseccóval, citrommal, málnával és eperrel fűszerezve. Az étlap pedig szezonálisan alakul a vendégek igényei alapján.

Kapcsolódó cikkeink