Zöld oázis és nyári hangulat – koncepcióváltással a magyar vendégért
Ahogy a vírushelyzetben minden vendéglátóhelynek, a budapesti 360 Bárnak is a magyarok között kell keresnie vendégkörét, természetes, hogy hangsúlyt fektetnek a fővárosi közönség bevonzására.
Így hát új koncepciójuk szerint azokat is nyári hangulattal várják hétvégenként, akik a vidéki vízpart helyett a fővárosban maradnak. Mostantól minden héten szombaton kettőtől másnap hajnalig zöld oázissá alakul a Parisi Nagyáruház legfelső szintje. A DJ-vel, buborék géppel, trópusi növényekkel, mini medencével és vízipisztolyokkal megtöltött helyen minden a nyárról szól. Vasárnaponként pedig Hip-Hop party-val vagy BBQ Sunday Daytime party-val folytatódik a hétvége.
Az elmúlt években folyamatosan változott és erősödött a koktélkínálat, amelynek örökös kedvencei a szezonálisan megújuló signature koktélok.
Az idei koktéllap egyik ékköve például a Summer of ‘69 elnevezést kapta: a whisky alapú koktélt narancs squeezzel, birsalma lekvárral, vanília sziruppal, citrommal és egy kis rozmaringgal bolondítják meg, de már most a vendégek kedvence a Hot Mess is, amely vodka alapú koktél proseccóval, citrommal, málnával és eperrel fűszerezve. Az étlap pedig szezonálisan alakul a vendégek igényei alapján.
Kapcsolódó cikkeink
Információs technológia a vendéglátásban
Mi határozza meg ma az éttermi digitalizáció irányát, hogyan növelhetik 2023-ban…
Tovább olvasom >Magazin: Krisán László: „A válságkezelésben mindenkinek van felelőssége”
Az elmúlt időszakban számos tényező nehezítette a hazai vállalkozások mindennapi…
Tovább olvasom >Győrffy Balázs: „Az élelmiszeripar stratégiai jelentőségű ágazat”
A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) közel 400 ezer tagjának érdekében…
Tovább olvasom >További cikkeink
A csodálatos mandarin – A nap videója
Yoshihiro Okada „műveit” már ismerik olvasóink: néhány vágást ejt mandarinok héján,…
Tovább olvasom >Mit meg nem tesznek a frissességért! – A nap képe
A skandináv országokban kultusza van a friss élelmiszereknek – íme…
Tovább olvasom >