Zacskózott salátát és hűtött levest mutat be a PLMA-n a La Linea Verde
Új termékekkel jön ki a La Linea Verde a PLMA-kiállításon. A május 21-22-i eseményen a vezető olasz cég zacskózott salátáit és hűtött, friss leveseit mutatja be.
A La Linea Verde 60 nemzetközi kiskereskedő márka társ-csomagolócége szerte Európában, és jelenleg hat üzemet működtet Olaszországban, Spanyolországban és Szerbiában, de híres saját üvegházairól is.
A cég legnépszerűbb termékei a különleges hozzáadott értékkel rendelkező saláták, az előre elkészített salátástálak, a hűtött levesek és a friss ivólevek. (ESM)
Kapcsolódó cikkeink
Egyre több a minőségi növényi alapú saját márkás termék
A PLMA adatai szerint az európai saját márkás eladások 2023-ban…
Tovább olvasom >Támogatják az európai kormányok az alternatív fehérjéket tartalmazó étrendet
A PLMA International összefoglalója szerint több európai ország is támogatja…
Tovább olvasom >236,3 milliárd dollárra nőtt a saját márkás eladások értéke 2023-ban
A PLMA 2024-es Private Label Report című jelentése szerint a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megnyílt az FHA Szingapúr, hat kiállító az Agrármarketing Centrum standján
Több mint ötvenkét országból, mintegy ezerötszáz kiállító részvételével nyílt meg…
Tovább olvasom >„Szerelmem a trade marketing” konferenciasorozat: Infláción innen és túl
A „Szerelmem a trade marketing” konferenciasorozat alcíme idén „Infláción innen…
Tovább olvasom >A világ minden tájáról vonzza az iparági vezetőket a Fruit Logistica
A Fruit Logistica, a világ vezető gyümölcs- és zöldségipari szakkiállítása,…
Tovább olvasom >