Zacskózott salátát és hűtött levest mutat be a PLMA-n a La Linea Verde
Új termékekkel jön ki a La Linea Verde a PLMA-kiállításon. A május 21-22-i eseményen a vezető olasz cég zacskózott salátáit és hűtött, friss leveseit mutatja be.
A La Linea Verde 60 nemzetközi kiskereskedő márka társ-csomagolócége szerte Európában, és jelenleg hat üzemet működtet Olaszországban, Spanyolországban és Szerbiában, de híres saját üvegházairól is.
A cég legnépszerűbb termékei a különleges hozzáadott értékkel rendelkező saláták, az előre elkészített salátástálak, a hűtött levesek és a friss ivólevek. (ESM)
Kapcsolódó cikkeink
A PLMA 2024 Trade Show idén nagyratörő gyártókat és kiskereskedőket mutatott be
Iható tengervíz és iható ecet, teából készült, kenyérre kenhető zselé,…
Tovább olvasom >Soha nem látott népszerűségnek örvendenek a saját márkák
A pandémia után előállt gazdasági kihívások a már korábban is…
Tovább olvasom >Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Trade magazin idén is megkérdezi az Olvasói véleményét a karácsonyi tv-reklámokról! Szavazzon Ön is!
A közönségszavazás 2024. december 12. és 19. között zajlik. 🎁…
Tovább olvasom >EuroCIS 2025: Komoly érdeklődés mutatkozik a kiskereskedelmi technológia szakvására iránt
Az Amazon és a TikTok nemrég egy olyan megállapodást kötött,…
Tovább olvasom >