Zabtejjel készült krémlikőrt dob piacra a Baileys az USA-ban
A Baileys legújabb innovációja egy növényi alapú likőr zabtejjel. Az új Baileys Non-Dairy Liqueur Made with Oat Milk két ízben érhető el: Coffee Toffee és Cookies & Creamy. Az ital az ír whiskey és a bársonyos zabtej kombinációjában kínálja a Baileys-re jellemző gazdag és krémes élményt, tejmentes formában.
A Coffee Toffee változat kávés-karamellás jegyekkel, míg a Cookies & Creamy vaníliás és csokoládés-kekszes ízvilággal csábítja az ínyenceket. Mindkettő ideális forró vagy jeges kávéban, koktélokban de akár önmagában fogyasztva is.
Milly Shome, a Baileys & Liqueurs igazgatója szerint az új termék célja, hogy a mindennapokat különlegessé tegye. Trendi és ízletes alternatívaként a zabtej tökéletesen illeszkedik a Baileys társasági életre és élvezetekre fókuszáló világába.
A márka #OptOat kampányával pedig azt mutatja meg, hogy a krémlikőrhöz adott zabtej több puszta tejmentes alternatívánál: igazi felejthetetlen ízélmény.
Kapcsolódó cikkeink
Közös növényi újdonságokat dob piacra a PepsiCo és a NotCo Chilében
A PepsiCo és a chilei NotCo együttműködésének eredményeként két új,…
Tovább olvasom >Brit zabra vált az Alpro az Egyesült Királyságban
A Danone növényi alapú márkája, az Alpro többmillió fontot költ…
Tovább olvasom >Elsüteményesedés
A népszerű spiritfajták termékfejlesztésének egyik fő iránya az ízesítés. És ahogy…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekordszinten a vállalatvezetők elköteleződése a fenntarthatóság iránt
A K&H fenntarthatósági index legfrissebb adatai szerint a vállalatvezetők hozzáállása…
Tovább olvasom >Kismértékben emelkedett a FAO élelmiszerár-indexe júniusban a hús, tejtermékek és növényi olajok drágulása miatt
Az ENSZ Élelmezésügyi és Mezőgazdasági Szervezetének (FAO) pénteki jelentése szerint az élelmiszer-alapanyagok…
Tovább olvasom >Mitől tízszereződhet meg egy-egy bor ára?
Kevesebben vannak világszerte, mint ahány ember járt az űrben, számuk…
Tovább olvasom >