Zabtejjel készült krémlikőrt dob piacra a Baileys az USA-ban
A Baileys legújabb innovációja egy növényi alapú likőr zabtejjel. Az új Baileys Non-Dairy Liqueur Made with Oat Milk két ízben érhető el: Coffee Toffee és Cookies & Creamy. Az ital az ír whiskey és a bársonyos zabtej kombinációjában kínálja a Baileys-re jellemző gazdag és krémes élményt, tejmentes formában.
A Coffee Toffee változat kávés-karamellás jegyekkel, míg a Cookies & Creamy vaníliás és csokoládés-kekszes ízvilággal csábítja az ínyenceket. Mindkettő ideális forró vagy jeges kávéban, koktélokban de akár önmagában fogyasztva is.
Milly Shome, a Baileys & Liqueurs igazgatója szerint az új termék célja, hogy a mindennapokat különlegessé tegye. Trendi és ízletes alternatívaként a zabtej tökéletesen illeszkedik a Baileys társasági életre és élvezetekre fókuszáló világába.
A márka #OptOat kampányával pedig azt mutatja meg, hogy a krémlikőrhöz adott zabtej több puszta tejmentes alternatívánál: igazi felejthetetlen ízélmény.
Kapcsolódó cikkeink
Brit zabra vált az Alpro az Egyesült Királyságban
A Danone növényi alapú márkája, az Alpro többmillió fontot költ…
Tovább olvasom >Elsüteményesedés
A népszerű spiritfajták termékfejlesztésének egyik fő iránya az ízesítés. És ahogy…
Tovább olvasom >A testsúlykontrollt támogató italt dob piacra a Nestlé
A Boost étkezés előtti ital a globális élelmiszeróriás legújabb terméke,…
Tovább olvasom >További cikkeink
„A polc nemcsak hely, hanem stratégia” – a P&G újragondolja a vásárlói élményt Magyarországon
Interjú Joanna Bohdanowicz-cal, a Procter & Gamble Közép-európai szenior igazgatójával…
Tovább olvasom >Brüsszel eljárást indított Magyarország ellen az árréskorlátozások miatt
Két kötelezettségszegési eljárást is indított Magyarország ellen az Európai Bizottság,…
Tovább olvasom >Májusban lassult az éves infláció az euróövezetben és az EU-ban
Az euróövezetben és az Európai Unióban is lassult az éves…
Tovább olvasom >