Zab Gábor a HEINEKEN Hungária új marketingigazgatója

Szerző: trademagazin Dátum: 2016. 09. 01. 10:23

2016 júliusától Zab Gábor látja el a HEINEKEN Hungária Zrt. marketingigazgatói feladatait. Elődje, Jan Willem van Wensem júniusban távozott a vállalattól, hogy hazájában folytassa karrierjét.

Zab Gábor 1997-ben a külföldi prémium sörök márkamenedzsereként dolgozott az SAB Miller Dreher Sörgyárnál. Később a Pepsi magyarországi vállalatánál márkamenedzserként, majd nemzetközi márkamenedzserként folytatta karrierjét. A szakember 2005-ben került a Red Bull Magyarországhoz mint marketingmenedzser. 2010-ben a vállalat ügyvezető igazgatójának nevezték ki, ebben a pozícióban csapatával sikerült nyereségessé tenniük a vállalatot. 2013-ban a Monster Energy csapatához csatlakozott regionális igazgatóként.

A HEINEKEN Hungária színeiben Zab Gábor feladatai közé tartozik majd a márkaportfólió további fejlesztése; a vállalat kulcsmárkáinak építése és a HEINEKEN Hungária piaci pozícióinak erősítése.

Kapcsolódó cikkeink