Zab Gábor a HEINEKEN Hungária új marketingigazgatója
2016 júliusától Zab Gábor látja el a HEINEKEN Hungária Zrt. marketingigazgatói feladatait. Elődje, Jan Willem van Wensem júniusban távozott a vállalattól, hogy hazájában folytassa karrierjét.
Zab Gábor 1997-ben a külföldi prémium sörök márkamenedzsereként dolgozott az SAB Miller Dreher Sörgyárnál. Később a Pepsi magyarországi vállalatánál márkamenedzserként, majd nemzetközi márkamenedzserként folytatta karrierjét. A szakember 2005-ben került a Red Bull Magyarországhoz mint marketingmenedzser. 2010-ben a vállalat ügyvezető igazgatójának nevezték ki, ebben a pozícióban csapatával sikerült nyereségessé tenniük a vállalatot. 2013-ban a Monster Energy csapatához csatlakozott regionális igazgatóként.
A HEINEKEN Hungária színeiben Zab Gábor feladatai közé tartozik majd a márkaportfólió további fejlesztése; a vállalat kulcsmárkáinak építése és a HEINEKEN Hungária piaci pozícióinak erősítése.
Kapcsolódó cikkeink
Folytatja együttműködését a HEINEKEN Hungária Zrt. és a Soproni Egyetem a fiatal felnőttek felelős alkoholfogyasztásáért
A HEINEKEN Hungária Zrt. és a Soproni Egyetem régóta tartó…
Tovább olvasom >Merülj el Budapest pillanataiban! – a Gösser kampánya a lazítást szorgalmazza
Felfedezni Budapest titokzatos helyszíneit vagy egy padon ülve feltöltődni? Szabad! Merülj…
Tovább olvasom >A Real Nature-höz igazolt Zab Gábor
A 2020-ban Fenntarthatóság Szimbóluma védjegyet elnyerő, a magyar fogyasztók egészséges…
Tovább olvasom >További cikkeink
A BAT további 60 milliárd forintos beruházásával Pécsen füst nélküli termékek új gyártóközpontja jön létre
A mai napon Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszterrel bejelentett befektetés…
Tovább olvasom >Csökkent a Danone negyedéves bevétele
A Danone francia élelmiszer- és italgyártó bevétele éves szinten 2,5…
Tovább olvasom >BlokkParádé április végéig a Rossmannál
A Rossmann üzletekben és az Online Drogériában történő áprilisi vásárlásaiddal…
Tovább olvasom >