Pálmaolaj fenntartható forrásból
Első helyen végzett a Ferrero a WWF Pálmaolaj-vásárlók Pontkártyája programjában, ami a globális cégek fenntartható pálmaolaj-felhasználást támogató stratégiáit értékeli.
A cég 22 pontból 21,5-et szerzett meg, s ezzel 172 országot előzött meg a versenyben. A Nutella gyártója azért kapta az elismerést, mert felelősen harcol a trópusi területeken zajló erdőirtások ellen, valamint az átlátható ellátási láncokért.
2019-ben a Ferrero által felhasznált 204.000 tonna pálmaolaj olyan területekről származott, ahol nincs erdőirtás.
Kapcsolódó cikkeink
WWF: A Kormány elkötelezte magát védett erdeink letarolása mellett
Semmibe vette a kormány az államfő vétóját, és némi jogi…
Tovább olvasom >Fajkihalás a szomszédban – Az állat- és növényvilág pusztulása minden országban jelen van
Klímaváltozás, környezetszennyezés, a természetes élőhelyek pusztulása: ezek a tényezők mind…
Tovább olvasom >42 százalékkal csökkent a nettó üvegházhatású gázkibocsátásunk 1990-hez képest
Hazánk az európai viszonylatban jelenleg elért hetedik legjobb eredményével a…
Tovább olvasom >További cikkeink
III. Employer Branding Konferencia: A jövő már jelen?
2025. június 3-án a Pasaréti Közösségi Ház adott otthont a…
Tovább olvasom >Idén is gazdára várnak a Green Pledge védjegyek!
Újra várja a pályázatokat a Green Pledge – a kezdeményezés immár harmadik…
Tovább olvasom >Bemutatkozott a magyar méz és a mangalica Oszakában
Tovább kell erősíteni az olyan prémium mezőgazdasági termékek jelenlétét a…
Tovább olvasom >