Pálmaolaj fenntartható forrásból
Első helyen végzett a Ferrero a WWF Pálmaolaj-vásárlók Pontkártyája programjában, ami a globális cégek fenntartható pálmaolaj-felhasználást támogató stratégiáit értékeli.
A cég 22 pontból 21,5-et szerzett meg, s ezzel 172 országot előzött meg a versenyben. A Nutella gyártója azért kapta az elismerést, mert felelősen harcol a trópusi területeken zajló erdőirtások ellen, valamint az átlátható ellátási láncokért.
2019-ben a Ferrero által felhasznált 204.000 tonna pálmaolaj olyan területekről származott, ahol nincs erdőirtás.
Kapcsolódó cikkeink
Elhunyt a „Nutella atyja”
97 éves korában, 2025. február 14-én elhunyt Francesco Rivella, a…
Tovább olvasom >Megvette a Ferrero a Power Crunch fehérjesnack márkát
A Ferrero, a Nutella és a Ferrero Rocher gyártója, megvásárolta…
Tovább olvasom >A Lidl a WWF-fel közösen erősíti nemzetközi elkötelezettségét a tudatos táplálkozás mellett
A Lidl tovább erősíti a tudatos táplálkozás iránti elkötelezettségét oly…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új elnökséggel és megújult célokkal folytatja a munkát az MLSZKSZ
Tisztújító közgyűléssel és szakmai konferenciával zárta a 2024-es évet a…
Tovább olvasom >A Promóciók napján átadásra kerültek az „Év Promóciója 2025” díjak
Idén 17. alkalommal került megrendezésre, a Trade magazin szervezésében az…
Tovább olvasom >Elindult a Green Awards 2025
Elstartolt Magyarország legrangosabb fenntarthatósági pályázata, a Green Awards, a Portfolió…
Tovább olvasom >