Pálmaolaj fenntartható forrásból
Első helyen végzett a Ferrero a WWF Pálmaolaj-vásárlók Pontkártyája programjában, ami a globális cégek fenntartható pálmaolaj-felhasználást támogató stratégiáit értékeli.
A cég 22 pontból 21,5-et szerzett meg, s ezzel 172 országot előzött meg a versenyben. A Nutella gyártója azért kapta az elismerést, mert felelősen harcol a trópusi területeken zajló erdőirtások ellen, valamint az átlátható ellátási láncokért.
2019-ben a Ferrero által felhasznált 204.000 tonna pálmaolaj olyan területekről származott, ahol nincs erdőirtás.
Kapcsolódó cikkeink
Ambiciózus nemzetközi együttműködést kötött a Lidl és a WWF
A Lidl, az egyik legnagyobb kiskereskedelmi vállalat és a WWF,…
Tovább olvasom >Nutella jégkrémmel ünnepli a Ferrero a márka születésnapját Olaszországban
Az olasz édességgyártó óriás, a Ferrero édes meglepetéssel – a…
Tovább olvasom >Megnyílt a Ferrero első csokoládégyára Észak-Amerikában
A Nutellát jegyző Ferrero Group megnyitotta első csokoládégyártó létesítményét Észak-Amerikában.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Budapest ad otthont szeptemberben az Európai Ökogazdálkodási Kongresszusnak
Idén Budapest ad otthont az Európai Ökogazdálkodási Kongresszusnak (European Organic…
Tovább olvasom >Ismét sikeres megjelenés volt a Jövő Áruháza
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás hivatalos lapja a Trade magazin, amely…
Tovább olvasom >A fenntarthatóság és felelős gyártás volt idén az Alimentaria&Hostelco fókuszában
Idén március 18. és 21. között került sor az Alimentaria&Hostelco…
Tovább olvasom >