Pálmaolaj fenntartható forrásból
Első helyen végzett a Ferrero a WWF Pálmaolaj-vásárlók Pontkártyája programjában, ami a globális cégek fenntartható pálmaolaj-felhasználást támogató stratégiáit értékeli.
A cég 22 pontból 21,5-et szerzett meg, s ezzel 172 országot előzött meg a versenyben. A Nutella gyártója azért kapta az elismerést, mert felelősen harcol a trópusi területeken zajló erdőirtások ellen, valamint az átlátható ellátási láncokért.
2019-ben a Ferrero által felhasznált 204.000 tonna pálmaolaj olyan területekről származott, ahol nincs erdőirtás.
Kapcsolódó cikkeink
„Tűzszünetet” köthet a Lindt&Sprüngli és az olasz kézműves csokoládékészítők
Megoldódni látszik a svájci Lindt & Sprüngli és az olasz…
Tovább olvasom >WWF: Az étkezési kultúra megváltoztatása segítheti a fenntarthatóságot
Az étkezési kultúra megváltoztatása segítheti a fenntarthatóságot a WWF legfrissebb,…
Tovább olvasom >A Nutella és a Kinder iránti kereslet növelte a Ferrero olaszországi eladásait
A Ferrero értékesítésért és forgalmazásért felelős Commerciale Italia üzletága Olaszországban,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Teltházas a Rossmann Expója Szegeden
A tavalyi első, nagy sikerű Beauty Expo után, melyet Budapesten…
Tovább olvasom >Badacsonyi borok zajos sikere a New Yorkban
A Badacsonyi borvidék legnagyobb szabású eseménye immáron tizenharmadik alkalommal költözött…
Tovább olvasom >Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban
Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a…
Tovább olvasom >